Bur till salu

Vad vill du ha för den ?
kan man få den inredd oxå haha ?

#2 500kr vill jag ha då den endast är använd 1 gång och jag betalade 700kr inredningen igår tyvär inte =P
ok vad blir de med frakt i så fall ?

#4 beror väl lite på vart man skickar den. den väger några kg.
Max vikt i kg
Pris per kolli
Pris per kolli, skrymmande1
3
150 kr
217,50 kr
5
175 kr
255 kr
10
225 kr
330 kr
15
275 kr
405 kr
20
320 kr
472,50 kr
Den väger nog mellan 5-10kg skulle jag gissa på.
den där är ifrån posten.
okej

Nämen gud vad mysig inredning! Vart har du köpt sakerna? Någon speciell illersida tro? :)

#7 hehe har gjort allt själv. röret texempel är ett vanligt dreneringsrör jag trätt på 2 st av mina gammla benvärmare. sedan är det hemma sydda puffar och hängmattor och en egen gjord pellets låda =)
#5 är det posten eller bussgods?
Bussgods är mycket billigare när det kommer till vikt än vad posten är så det kna vara värt att kolla upp dem också.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#9 ja det är posten problemet är att jag bor i skogen så jag har 11mil till en större busstation och posta iväg saker med buss =(
#10 uj, ingen höjdare :S
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
hmm, jag har för mig de stora julaburarna väger 13 kg…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#12 ja jag sa ju bara cirka pris. men annars kan man hämta den hos mig eller så kan jag ta den till sundsvall då jag har vägarna förbi där lite då och då
Oj vilken fint inredbur=) Den fanns inte kvar på jula när jag var där

#14 ja den är ju så tråkig då man köper den så jag var ju tvyngen att inreda =)
#15 okej, ja den såg lite tråkig ut, men den måste vara smidig att ha när man har många illrar och ska åka bil

#16 ja den är kanon till det och även som utställningsbur. det man får tänka på är att riktigt små honor kan klämma sig emellan gallret men då kan man svettsa på extra nät eller liknande
Den här buren som säljs är kanon att ha med sig överallt!
Den är otroligt lättmonterad och absolut värd att lägga ner pengar på. Tyvärr finns den inte kvar på Jula längre, eller det är iallfall inte samma bur!

#18 jo den som finns nu är lutande och har dubbeldörrar så den verkar inte alls lika bra tyvärr.
vad duktigt du är! inredningen var verkligen jätte fin.=) lär mig :P

#20 tack=) jag kunde inte heller det är bara pröva sig fram i massor

Vad man bör tänka på när man köper en julabur är att små honor kan rymma ur dom. Så om man har planer på att använda till honor eller valpar så är det en br aide att köpa minknät och säkra buren med. Det är lätt att fästa med buntband eller om man känner någon som kan svetsa fast.

#22 läs inläg 21 =)

#24 ja det va de jag mena haha =) men bra iaf att du förfinade lite =)