Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 146 ggr
Theres
0

Beroende :S

Jag har blivit beroende av att ha mina fingrar i Melwins mun :S Han måste tycka att det är jättejobbigt, men jag kan inte låta bli! han har så gullig mun :S:P

golf.ifokus.se

Smeagol
0

hahahaha…stackars melwin!! Du kan ju få prova att ha fingrarna i smeagols mun…hahah skulle va intressant!!

Theres
0

biter han? :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

*Asg* Ja det lät ju som ett udda beroende. ;-)
Vad jag hört om Smeagol så skulle du nog vara befriad från det begäret rätt snabbt efter ett försök där :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Ja, men just nu är jag fast, det är så gulligt, å varje gång jag sticker in fingrarna i munnen så börjar han slicka på mig :P

golf.ifokus.se

pyronella
0

jag brukar ha mitt finger som ett hundben i frithz mun, när han sover i knät. han tar ett milt grepp runt det, och verkar inte störas alls. även min pojkvän kan göra så utan att han bryr sig nämnvärt. jag har å andra sidan en väldigt loj iller…

Smeagol
0

2# Ja han biter. fast inte mig och min kille då. Men de skulle ju vara kul att se. hahah. Tänk om du träffar han och sedan efter 3sek försöker du stoppa in fingrarna i hans mun. de skullle nog inte vara så poppulärt. Men man vet aldrig…

#3 Hahah. villken bra beskrivning Åsa.

Ååå..jag vill träffa illervana människor så smeagol får sig en chock!! Tänk att åka på en träff och så kommer de massa folk och klappar på honom. Undra om de är han som blir rädd då!!

Faxlin
0

#6: Kan ju bli som med Nikita då vi var på träff hos Nettan. Hon fick sig nog en chock och låg snällt hos Nettan under hela träffen, gjorde inte en ansatts att bitas ens.

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#7 Ja ha! Vadå var Nikita en vilde eller??!!

Faxlin
0

#8: Nikita är en vilde. Hon är inte snäll mot andra människor. Och många är de som fått känna på hennes tänder, och hon biter hårt, riktigt hårt.
Men med mig är hon go. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nikita 2kg. Hur kan hon va en vilde??? eller har hon förlorat lite i vikt nu. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#10: Nejdå hon har inte tappat vikt. Men hon är inte smällfet. Så nog är hon en vilde allt ;-)
Sedan har hon liksom Dixi en personlighet som inte direkt alla älskar. ;-)

Audiatur et altera pars