Jobbigt...
Usch, det är lite jobbigt att vara här och se hur kul och mysigt ni har det med era sötisar! och här sitter man utan och längtar som fan! :p
Men verkar inte bättre än att jag får vänta tills nästa år :/
Så med lite tur kanske jag blir härdad.. fast jag tror snarare att det blir bara ännu jobbigare.. Vilket otroligt bra tålamod man har! :p
hihi du får åka hem till någon iller ägare å våldgästa! passa på att tvångs gosa med en päls eller två!

Det vore mysigt.. men tror knappast jag blir mindre sugen då!
heheh men det kanske dämpar abstinensen i en minut eller två!

Ja det är klart! :)
Fast sen är den nog ökad dock!

är det av egna skäl du ska vänta tills nästa år? annars finns det ju tydligen massvis av illrar som behöver hem just nu =)
golf.ifokus.se

Jag förstår att det känns jobbigt.. men tänk så efterlängtad illern är när den väl kommer hem :)
Kanske inte så många i norrbotten.. :P

Thessan: nej, absolut inte! det är bara faktumet att man bor alldeles för långt norrut! :/
ViktorMarina: Ja, det är klart.. fast det är ju jäääääättelänge dit!

Ja, kanske.. men om du har tur dyker det upp någon omplacering eller så, i närheten :)

Ja, man kan ju alltid hoppas! :)

Ja, visst kan det kännas trist att bara vänta, och vänta. Jag håller med dig. Den som sa att "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" Den har fel. Så här ska det vara "den som väntar på något gott, väntar alltid för länge"
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Japp, håller helt klart med dig.. ALLTID! man kan inte vänta för kort på nått man längtar efter! :)
Ibland är det bättre och vänta lite på rätt iller istället för och förhasta sig.
Vi hade några chanser och få en iller rätt snabbt men det kändes aldrig helt rätt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#13: Men Madde då, det gör väl inte att väntan blir något kortare eller mindre jobbig för det ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nä men väntan ska vara tills det känns rätt. Så det kan vara i morgon eller om en månad. Det är upp till var och en.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.