OT- Klädes märken!
hejsan! hjälp mig att lista en massa kända klädes märken som dior, prada,gucci m.m..=) e inte så bra på sånt:p
kramar
Lagerfelt, DK (tror jag) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Yves saint laurent, hermes, jean paul gaultier, Armani, Dolce gabbana, Miu Miu, Max Mara, Fendi, Mulberry, Burberry, Ferragamo, D squared….

ooj!! man tackar:D ska genas in å kolla:D
Louis vuitton, Tod's, balenciaga, Costume Nacional
adidas, nike?
Escada
Något särskilt du är ute efter?
Tommy hilfiger, Ralph lauren

BVLGARI

#8 njae..jag är inte så hajj på klädes märken och är inne på tradera ooch kollar…allt är så otroligt billigt igemförelse med vad de bruakr kosta..ett tips:P
så då behövde jag få lite info om vad som fanns=)

jimmy choo..fast han gör nog bara skor, men dem är snygga som satan!
oh ja! och Manolo blahnik!
Kolla bara att det inte e kopior som du får betala dyrt för!…

#12 hittade en väska…den va snygg som fasiken den me:D

#13 mjo…vet. så jag ska se till att det går rätt till:p haha..får se om jag ens köper någon:) men det är kul att titta=)
mmm håller med! har spenderat många timmar med att kolla sånt…förrutom iller intresset får man väl säga att jag e hobby märkes bög hihihi

åååh har en äkta LV väska som jag ääälskar! avgudar deras väskor, nästan lika mycket som jag avgudar jimmy chooo! drömmen att kunna köpa hans skor! omg!
yup…själv e jag kär i Gucci…skulle mycket väl kunna tänka mig att ha ett förhållande med deras prylar ;)
Chanel vet jag fast det är väl mer glasögon, parfym, kanske kläder oxå vad vet jag. =)

joda…hittade lite kkläder där me:P
jag har uinte blivit förälskad i någon än..men det kommer nog:p tips på hur man kan se att den är äkta framör datton? har lättare att se sånt i handen:P
Esprit

kolla om du ser lappen på kläderna, eller fråga om man får ett äkthetsbevis med. ex på juicy cuture så på deras väskot har dom serienummer och liknande =)
#20…du kan skicka bilden till mig ;) annars så ska det finnas ett kort med serie nummer på…men samtidigt så har jag alltid slängt det när jag köpt väslor å skor..så det är ju inte säker att de har det kvar
Etnies :P

Ja här var jag totalt borta. Visst känner igen några stycken Lacoste har ju märkeskläder och sedan lite av de ni räknat upp. men de flesta namn är helt främmande för mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#23 okej! tackar:D
#25 hihi..då rä vi två Åsa…känner bara til en del namn=)
Tack alla för era tips:D Jääätte snällt:D

Orka köpa kläder enbart för märket. Ni är vandrade reklampelare som gör att de bara kan fortsätta höja priserna….

japp, men sålänge kläderna är snygga o sitter bra så är jag gjärna en vandrande reklampelare =P
mmm…jag tycker kvaliten är viktigast..å säga vad man vill,. men prylarna håller läääänge

exakt…kvalitet är viktigast…å billiga kläder med bra kvalite e juh inte hel fel:p
Ja hellre kvalitet än kvantitet, ger gärna lite mer och att det håller längre. =)