Mina skitar ;*
Idag var pappa förbi med kameran, woho, så jag fick liksom paparazza dom i en kvart, blev typ.. tusen bilder men 20 vart kanske inte suddiga, haha ;P
Kan påpeka att vi var och vägde korvarna för två veckor sen,
Pälsen var uppe i 1965g och Chianti var uppe i ca 700g (hon satt aldrig still så det var svårt att se) Och Pälsen har blivit jääättemjuk och fluffig!
Han är så söt och gosig min lilla nallebjörn :D ja, tänkte iaf dela med mig av lite bilder jag fick idag :D

Sötnosar du har där. Skojigt att se kort på dem ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5: Jag ska. Har varit lite dålig på fotograferandet ett tag. Min kamera tar så dåliga bilder inomhus liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilka fina bilder!! Pälsen e så sööt :)
verkligen fina bilder! vilka söta skitar du har ;)

#10 #11 man tackar så mycket ;*

tyckte väl att pälsen såg lite liten ut på den sista bilden =)

Åhh..de e juh sååå sööta:D Saknar dem juh=(
vilken fin päls Pälsen har fått =)=) Ljusare;)
#12: hahahah vad söt man kan vara. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

söta bilder =) gillade bilden under inlägg #1 =)
golf.ifokus.se
Jätte fina bilder, hur gammal är din pastell?? Jag har 2 tikar, mor och dotter som är ca 3 år och dottern som snart är 8 månader. Den äldre heter Tiffanie och hennes dotter kallas för Agnez men heter egentligen Xena Men både Tiffanie och Agnez är nog lite mörkare i sina färger. På fotot är det Tiffanie och jag tror Agnez uppe vid tuttorna och tar en klunk di, den ljusare valpen i förgrunden är albinohanen Zacco eller Kurt som han kallas för idag. Skulle det inte vara Agnez som diar, så är det Zeico, tror att valparna är nästan 4 veckor på fotot.

vackra var ordet! fina och skarpa bilder tycker jag..syns tydligt gameover

#12 hihi, eller hur! han var så st när han låg där och snarkade ;P
#17 #19tackaar :D sånt är alltid kul att höra;D
#18 ja, hon är väl runt tre månader och två veckor*är inte så bra på att hålla koll på sånt*
Tiffani var ju riktigt fin! Gillade hennes färger. Jag gillade även Chiantis färger när hon var valp, då var hon ljuuus och fin.

#20 men jag tycker att hon är jätte fin nu när hon e lite mörkare;);)
Vi har en vatten tokig kentucky iaf :P
#12: den var ju hur mysig som helst ju. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.