14/6 Träff i Sthlm
Blir så ledsen när det anordnas träffar lite här och var, och varenda gång är jag uppbokad med jobb eller annat. Så nu tänkte jag ta saken i egna händer och försöka få ihop något som även kan passa mej och mitt schema.
14/6 kl 15:00
Stället tänkte jag mej att Lötsjön, i Sundbyberg/Duvbo kunde vara perfekt. Mycket grönområde och bra möjlighet att kunan ställa upp en hage för att låta illrar springa i eller liknande.
Jag kan säkert fixa ihop lite bak så man kan bjuda på lite bullar beroendes på hur många vi blir.
Finns det något intresse för att få ihop detta?
Känner själv att det skulle kunna vara väldigt kul, då det finns många illerägare i Sthlms området.
Att ta sej till Lötsjön tar ca 20min från T-centralen om man åker kommunalt. Först pendeltåg till Sundbyberg (ca 8 min), sen buss därifrån till hållplats Lötsjön (ca8min).
Tar ungefär samma tid att åka med bil.
Kom gärna med eller utan illrar. (Illrar utan skabb!)
Är det väldigt dåligt väder så stannar jag helst hemma, och har träffen någon annan dag.

naej.. då spelar våra små söta handbollsknattar turnering på gubbängsfältet

vi kommer nog vara ute ett tag, så du får komam senare om du vill :)

mmm vi har avslutningspicninc med dom på kvällen så det passade otroligt illa denna gång

synd… men det blir nog fler gånger :)
eller så kan vi flytta det så vi kör lite tidigare på dagen. mej spelar det igentligen ingen större roll då jag är ledig hela söndagen :)

Näe, den dagen är rätt körd, dom spelar turnering lördag söndag måndag så det är matcher utspritt över hela dagarna. Men som sagt, det kommer fler tillfällen.

då hoppas vi att du kan vid nästa träff :)

om det blir fint väder och fler illrar anmäler intresse kommer jag gärna och gossar lite med dem!
Som sagt, jag kommer, med Mly :) Håller tummarna för bra väder!

dom sa på vädret idag attd et komemr regna och vara 17 grader på söndag kl 14. så jag kliver väl upp och ser vad det är för väder, är det dåligt så tycker jag att vi skjuter fram träffen.
men jag meddelar detta här och via sms tille r som jag har nr till :)

tyvärr så är inte vädret på topp idag, och jag tror inte att varken vi eller illrar tyckera tt det är kul att vara ute idag.
vi skjuter upp denna träff. återkommer med nytt datum sen.
28/6 kl 13:00 är det däremot träff i Uppsala. ses vi kanske där istället? :)

jag håller ett öga uppe, kommer gärna om det blir en annan dag. Tråk-väder!!!!
har ni något nytt planerat datum för sthlm? ska till uppsala, men är ändå nyfiken…vill på roadtrip :P hehe så långt är det inte iof :P

har inte kommit fram till något nytt datum än, då jag har haft fullt upp med jobb/midsommar m.m. senaste dagarna. men jag ska kolla igenom min kalender, och lägger in en tråd så fort jag hittar något bra datum :)
#12 du kan ju alltid koma förbi här så kan vi ta en iller promendad, oavsett träff eller inte :)