Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 261 ggr
Tina-A
0

IllerTrick

Vet att jag startade en sån här tråd förut, men det var ju länge sen :)

Kan era illrar något trick? Vad i så fall?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Milton kan, för det mesta, komma när jag ropar :) Om vi är i mitt rum vill säga, och inget intressantare händer.

Sen "lärde" jag honom i förrgår, började lära honom då, att ställa sig upp på kommando. Säger "hälsa" och så är tanken att han ska ställa sig mot mitt ben eller bara ställa sig upp :) Han snappade upp det rätt fort tror jag och ropar jag "Miilton" så kommer han, ropar jag "hälsa! hälsa!" så kommer han är ställer sig mot mitt ben :D

Tog alltså bara 2 dagar.. Nu är han ganska duktig :P

Robinsnel
0

woodoo o tuva kommer när man ropar. i regel…

Woodoo kan också "sitt" (stå borde det va) Han är en natural born begger… Flört

gameover
0

Pälsen kan rulla runt( på komando), komma när man ropar och sitta fint åp bakbenen sådär då.

http://youtube.com/watch?v=eO62rUOux3w&mode=related&search=

Det där är så tufft! Han spelar död, skulle också vilja lära Pälsen hur man gör :D Värsta partytricket ju ;P

Tina-A
0

Jag försökte lära Milton rulla runt, men när jag skulle visa hur man rullade så bet han mig i fingrarna hela tiden.. :P

sarae
0

#3 hahaha det klippet var ju underbart! Ja, du kommer du på hur man lär dem det så får du hojta till!

hannis
0

Indra kan rulla runt.. hon håller på att lära sig sitta fint men det går trögt. Har även försökt att få henne att hoppa men det resulterade inte i något annat än ont i fingrarna på mig så jag gav upp det.

Smeagol
0

Smeagol kan. Sitt fint, rulla runt, ta godis ifrån min mun, kommer när man piper med en boll. Han har kommit till min mamma när hon har ropat på honom men aldrig när jag har gjort det,.

Ååå..jag vill lära smeagol att spela död!! åå..hur skjutton gör man det?

Ferret.YinniZ
0

#3 jag vill ox´å lära min sötis spela död sen:D man kan inte använda samma metod som hos hundaR??

JohannaR
0

Ha ha….Elliot kan också väldigt mycket… Ignorera en totalt när man ropar, gömma alla sina leksaker bakom garderoben så matte får dra fram hela åbäket då och då för att busfröet ska ha något att leka med, riva ner adventsljusstakar från fönstret, retas med hunden när man står tryggt bakom galler, så hunden skäller sig blå … ja listan kan göras lång på vad min lilla iller kan göra för trick. Skrattande

Det är tur han är så söt den rackarn… när han tittar på en med sina pepparkornsögon kan man ju bara inte bli arg….

Smex
0

#9 ja det låter precis som en iller i min smak.

Lilitha kom då man ropade på henne då hon hade hörsel men nu vimser hon bara efter pojkarna då hon ser att dom får bråttom. Rinaldo och Lamio kommer bara då man öppnar ytter dörren eller toa dörren eller kylskåpsdörren. Dom kan till och med sova djupt för att springa dit där jag har öppnat för att hoppas på att få komma in =P

ViktorMarina
0

Aiia kommer när vi ropar, kan "sitta" och pussas på munnen.. ååh prinsessan, hihi :)

Velsan
0
Smeagol
0

!2# Fräänt=)

Sara
0

Bilbo kan rulla runt.. Samt att mellan kl 20-21 varje kväll så springer Bilbo och Oscar runt mina ben för att de vet att de ska få sin medicin.

Sara

anetka
0

Tiffany kommer när jag kallar (om hon inte har något bättre för sig..) och hon kan rulla runt. Just nu jobbar vi på att spela död och det går faktiskt ganska bra! Himla duktig, min lilla tjej..

ViktorMarina
0

#15, Hur lyckas du lära henne att spela död?:)