älskade finaste Bilbo..
Lyckan varade inte…ökningen av prednisolonet ville inte fungera som vi hoppades, han var så trött nu min älskade…klockan 21.20 den 6 maj fick min finaste lilla pojke somna in i min famn..smärtan som kändes när hans hjärta slutade slå är obegriplig och obeskrivlig..det kändes som mitt hjärta slutade slå också, och nu fattas en bit av det…jag trodde inte att man kunde gråta så mycket men tårarna rinner fortfarande…
Min älskade älskade bilbo…du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vem ska nu skrämma slag på folk här hemma? Vem ska bita alla nykomlingar? Vem ska min mamma ha på sig tofflor för?…oh min finaste…
R.I.P Vackraste Bilbo…20/6-2003-6/5-2009.

Beklagar verkligen! :(
// Amanda

*många iller kramar här ifrån*
fasar verkligen för den dag då någon utav mina illrar går bort….
beklagar så din sorg, många styrkekramar från oss
beklagar sorgen! förstår att du är jätte jobbigt! *kramar*
Lilla gubben då.. Beklagar verkligen sorgen!
Paulina

Åh nej vad hemskt =( Beklagar verkligen er sorg!
har legat o gråtit hela natten..inte fått en blund…mår så himla illa..o nu ska jag försöka ta mig iväg på seminarium..kommer ju bli en rolig dag det här..
tack för alla kramar

Usch vad jobbigt! Stackars lilla vampyren!
Vi sänder våra tankar och kramar!
Patrik, Linus, Scussi, Monty och Boston.
Mitt varma deltagande i din sorg, Hanna.
Kramar från Anne-Lie & Mim.

Finns inget man kan säga som tröstar i det här läget.
Så ledsen för din skull.
Sänder en mängd kramar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar, skickar en stärkande tanke och en stor webkram!
_No way! Yes way!
Beklagar din sorg Hanna! Vi tänker på er.
*kramar Malin & illrarna*

beklagar sorgen
Beklagar sorgen. 
Sara

Beklagar. Alinda skickar en puss till dig!
Beklagar sorgen 
Beklagar, livet är orättvist!
Vad ledsen jag blir. Beklagar sorgen. Nu börjar mina tårar rinna…
Styrkekramar till dig
Mvh Jenny

Stackars er, beklagar så jättemycket! Trodde och hoppades att han skulle hänga med ett tag till, han var ju en sån kämpe.
Usch, nu rann de inte bara en tår. Jag är ledsen att det blev så, kan tänka mig att det måste kännas jobbigt. Maya finns att kramas lite med i Uppsala om du vill. Vet att det inte är samma med en annan men så du vet. =P
Kram på dig från mig och Maya!
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Beklager tapet ditt og føler virkelig med deg.
Foferdelig trist dette.
Beklagar sorgen. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
tack för alla snälla ord. just nu känns allt så overkligt..går runt som i en bubbla..kan inte äta..kan inte sova, smärtan river i kroppen..saknar honom så otroligt mycket…började plocka fram hans medicin imorse när jag insåg att det inte behövdes längre..
Gimli verkar inte riktigt förstå att något hänt, Tjabo märker man dock på att han fattar att något är fel, han är väldigt nedstämd o håller sig hela tiden i närheten av mig..

Usch, vad tråkigt! :( Kram!

Tänker på dig och sänder tröstkramar från alla oss.
Hoppas att han leker med min Ida på regnbågsbron i väntan på oss andra. Snyft!!!

fina bilbo.
Sök tröst hos de andra pojkarna.
Vi allihop här hemma tänker på er.
Du vet att jag sörjer honom… Han var en speciell kille… EN liten vampyr som kunde se ut som en riktig ängel på bild.
Kommer vara tomt utan honom…
Alla kramar i världen till dig Hanna
Sajtvärd på Iller.ifokus

Beklagar sorgen! =(
beklagar verkligen! massvis med kramar!
Beklagar Hanna 
Många tröst kramar från oss.
tack sofie, jag beklagar din sorg också, kola var underbart fin, vi vet ju båda hur det känns just nu..*kramar*
Idag skulle bilbo fyllt 6 år, jag kan verkligen inte fatta att han inte är här längre, det GÅR verkligen inte att acceptera, mitt allt, min älskade, den FINASTE, hur kan han inte finnas längre?!!! Mitt hjärta brister när jag sitter och tittar på bilder, jag skulle kunna göra precis vad som helst bara för att få hålla om hålla om honom en sista gång…
Bibbe..matte älskar dig mer än allt.
Vet akkurat hvordan du har det. Min Skippy døde for litt over et år siden. Hun skulle blitt 3 år under en måned etterpå. Jeg gråter over henne enda
Trøsteklemmer fra meg til deg. Vit at han har det godt nå.
Men usch jag beklagar oxå, vet knappt vad jag ska säga gråter med dig, vet hur jävligt rent ut sagt det känns, inte allt för längesen fick jag tyvärr upppleva precis samma sorg o den går inte att beskriva, kramar om dig fast det hjälper föga nu, tusen miljoner kramar…

Beklagar verkligen=´( *styrke kramar*