Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 456 ggr
GIZMO-SIRI
0

Vem är uppfödare?

Det är FangFerret´s Adiatric som har flyttat till oss. Pappa Hannibal- Mamma Guteillerns Ithiaud. Det hadde varit roligt att få veta lite mera om våran iller. Vetrinär pappret är från mönsterås.

GIZMO-SIRI
0

PUTT

Betiz
0

hoppas du hittar den info du söker. letade själv som en tok förut för att hitta svar ang min ena donna. vet hur det är.

sarae
0

HannaM här inne har en morbror till din valp, belszebub heter han. Mamman kommer ifrån guteillern (ammi) på Gotland, pappa hannibal är från lennart i sjöbo. Stamtavla på iaf mammans sida kan du hitta på www.feritage.no (sök på tex likair)

HannaM
0

Uppfödaren fanns här inne åtminstone föra året. se7en var användarnamnet. Som sagt, jag har morbror till din iller och bra kontakt med hans uppfödare (alltså samma som din illers mammas).

På Feritage är Belsebub registrerad som Guteillerns Likair, om du söker på det får du stamtavland på honom. Jag har även en hel del bilder på Belsebub och Ithiauds mamma, pappa och kullsyskon. Om du är intresserad av sånna bilder kan jag skicka över en del när jag kommer hem framåt slutet av nästa vecka, bara att skicka ett PM.

Använd även sökfunktionen här, har för mig att uppfödaren hade en del trådar ute här om valparna förra året när dom var små. Sök på Fang Ferrets och se om du hittar något intressant.

Sara
0

Måste bara påpeka att fangferrets var ett riktigt fräckt namn. Skrattande

Sara