Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 120 ggr
hannis
0

OT Julmys

Idag är det äntligen första december! Nu börjar nedärkningen till Julafton. För mig innebär det massa mys och mycke värmeljus.

Idag har jag städat hela lägenheten och tagit fram adventsljusstakar och stjärnor, hängt upp röda gardiner i köket och börjat få in julstämningen lite. (snacka om att tjäna vuxenpoäng)

Och nu börjar mörkret smyga sin in över Göteborg och jag har tänt i fönsterna. Första luckan är öppnad på chokladadventskalendern och ikväll måste jag spana in julkalenden på tv. (där försvann flera vuxenpoäng)

Visst är det en härlig tid!?

ang3lica
0

Ahh, men vad bra Hanna. Kommer du hem till mej i morgon och städar och pyntar här oxå! Du kan ha det klart till 21, när jag kommer hem från jobbet.. Flört Hehe! Nä, jag ska börja pyntandet på söndag. Julstädet skjuter jag fram till nyår..

hannis
0

#1 mm, nja så kul är det inte att städa så tar din lägenhet med Flört Men pynta skulle jag kunna göra hur mycket som helst. Du har en rolig söndag framför dig då juh.. bara pynt inget städ. Kan inte bli bättre!

ang3lica
0

Jag ska bara jobba i 10 timmar först.. Skrikandes

hannis
0

trist men bra.. nu måste man ju snart köpa massa klappar vet du!

Faxlin
0

Ohh, jag håller med dig. Här städas och yntas det för fullt. I morgon ska det sista göras så jag kan gå och bara pysnjuta på söndag ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

här är vi klara med allt . så nu är det bara ju maten men den ska ju inte göras förän dagen inann jul så nu är det lugnt o skönt

hannis
0

ah, tänkte väl att det inte bara var jag som kommit i julstämning. Idag har jag fått för mig att baka julgodis.. hur ska detta gå. Ischoklad verkar ju inte så svårt så det ska jag nog klara av.. Gott!