Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 3094 ggr
LiindaLarsson
0

iller saker till salu!

Hej!

Jag har bestämt att jag ska he iväg lite av Stacy saker,(allt var ju stacys men Honney använde ju dom oxå) men jag ska också ha kvar vissa saker som minne från min kära lilla tös, nästan 2 år.. man hinner samla på sej mycket till sina små sötnosar.,

Alla toalådor ska bort

Selen

rull kopplet, vanliga kopplet

Lite leksaker (som inte är använda som bara ligger och väntar på att hennes andra skulle gå paj så man kunde ge en av som nya)

ett jätte stor långt rör säljer jag  med

bilder kommer ska bara plocka fram allt.

Ser om jag kommer på nått mer som ska bort. =) finns mycket i förrådet =D

priset kommer med bilderna givetvis går priserna att diskutera =D

//Linda

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För den rosa selen 40:- den är väldig fräch nästan ny

ny pris 114:-

orkade inte fota, så jag tog en bra en bild som en av en av illrarna där selen syndes bra på,

Rullkopplet 50:- 

ny pris 120:-

Stinko
0

Jag är intresserad av den rosa selen..Får pengar på måndag. Behöver en som Pyr kan ha som är bekväm när vi åker tåg.. Nu har jag bara en lädersele med nitar, inte så bekvämt alltså för långa tågresor :P

Vad vill du ha för det långa röret? Kan du fixa bild? :)
Vilken färg är toalådorna?

LiindaLarsson
0

Furo vite 30:- Nästan oanvänd (illervitaminer är det)

Ny pris 94:-

[Marshall<code>s Furovite](http://www.amhs-illertorg.se/shop/images/produktbilder/furovite2.gif s Furovite ")" />

pris går att diskutera (fast jag tycker det är ett bra pris, mycket bra)

Aviendha
0

#3 Synd att jag jag redan har en, annars är det som du säger ett riktigt bra pris, och mina ilrar ÄLSKAR den ;)

LiindaLarsson
0

Kattlådorna 2 av dom ser ut så den här (stora lådor) ena är mörk grön med vit kant (som på bilden) den andra är bäbis blå med bit kant , har flera toalätter men ska ta fram dom från förrådet.

30:- st

ny pris ca150:-

LiindaLarsson
0

Den har jag en vit hörn låda som är väldig praktisk att ha i fraktburen under resan- snören (av stål "böjbara" ) så man kan knuta fast den

tror ca 100:- som ny pris

men säljer den för 30:-

LiindaLarsson
0

Jag försöker inte tjäna pengar på det här. men jag kan inte heller bara ge bort =( tyvärr

Men priserna jag sätter på alla varor är mycket bra och väldig låga enligt mig., Men tycker ni det är för dyrt går det att diskutera med mig över ett PM = privatmeddelande (inte för att jag tycer det är nått att diskutera över men det får ju om ni så måste)

Stinko
0

Dom där vitaminerna (furo vite) hade jag gärna också köpt av dig. Låter som ett bra pris :D

Du kan ju skicka ett pm när du har tid så kan vi talas vidare.

LiindaLarsson
0

Illergodis.

är rätt säker på att dom 2 kartongerna går på ca 119:- st

så jag säljer allt för 200:-

(oöppnade allihopa)

1. riktiga kycklingbitar godisar mumma för iller, 

2. anti hairball min iller avgudade dom,

3. kyckling och lam kött  små giddis hjärtan,

FerretCrow
0

kanon priser linda ska se vad man har för pengar och vad du har kvar senare=) men ferret bitsen går ej på 119kr dom kostar 60 på en djuraffär, men dom kanske är dyrare där uppe hos dig?. kontaktar dig så fort jag kollat pengarna =)

LiindaLarsson
0

Röret vet inte pris ännu

(högst bjudande"kanske") kommer inte ens ihåg vad det kostade  klant som jag är

LiindaLarsson
0

#10 här går dom på 100 nått men om det var 119-120 eller om det var 130 vet jag dock inte.. men  60 går dom verkligen inte på det är ett jag är säker på. =)  man har tur om nått är så billigt här uppe

LiindaLarsson
0

har en iller motorväg  oxå men vet inte om jag vill sälja den det var stacys & honneys allra bästa sak ='( efter deras pingisboll och deras ior

Theres
0

#13 Tycker att du ska behålla den =) Jag skulle behållt allt… jag kan inte gör mig av med saker =/

golf.ifokus.se

LiindaLarsson
0

#14 men vad ska jag ha det liggandes och samla damm.. Skrattande sen är det för dammiga för att använda,, kommer nog inte skaffa nån iller på  några år vill liksom funder och låte mina sår läka vill inte att detta händer igenGråter

men jag har ju kvar mycket ändå från dom

FerretCrow
0

#12 nej uppåt landet brukar saker tyvärr kunna vara dyrare=(

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

Har oxå ett boll hav,, bilder kommer vet inte priset ännu på boll havet men det kommer

FerretCrow
0

#18 kolla vad det kostar och vad det väger=) är intresserad av ett sådant.

LiindaLarsson
0

okaaay :D ska kolla :D

FerretCrow
0

#20 =D

LiindaLarsson
0

säljer bollhavet för 70-80:- med posten tror jag inte det går på så mycket, pga attt den är så lätt

pruta gå ju alltid men tycker det är lagomt pris (bollarna är använda 2 gånger)..

FerretCrow
0

#22 hur många bollar är det i bollhavet?

LiindaLarsson
0

#23 100st

werner
0

Måste bara säga att du ska hålla hårt i motorvägen, pingisbollen och ior. Och priserna du satt upp för att inte tjäna eller ge bort är helt överkomliga, kanonpriser för en ny börjare eller sån som har slut på något.. rullkopplet var jätte billigt nypris är väll 200kr här i djurbutiken..

FerretCrow
0

#24 kan du väga så jag vet vad frakten går på? det vore supergulligt så jag vet vad slutsumman blir.

LiindaLarsson
0

#25 ior och pngisbollen är nere i kistan med illrarna dom ska begravas med sina som kallade ägare =D som sagt motorvägen är ännu inte till salu,,

werner
0

#27 skulle inte sälja den om jag var du, stuva undan den om du ej vill ha den framme.

LiindaLarsson
0

#28 Ursäka men förstår du inte vad jag skriver?

JAG SKA INTE SÄLJA IOR ELLER PINGISBOLLEN!!!

LiindaLarsson
0

Ferretcrow frakten går på typ 150:-

FerretCrow
0

#30 vad väger bollarna? dom väger väl knappast över 3 kg?

LiindaLarsson
0

Nä men allt från 1 till 3 kostar 150:-

ska du diskutera så kan du gå från min tråd. för du ska egeneliten inte skriva i mina trådar du får inte det egentligen, det var du själv som sa till sajtvärlden att vi skulle ha skrivförbud från varandras trådar… men det är alltid du som börjar skiva når vi inte får.. men ajja…

är du intresserad eller inte? JA eller NEJ (hoppas du inte blev sur nu för min kommentar ovan)

Marina
0

Måste bara lägga mig i ang frakten och säga att bollhavet är så stort så det går högst troligen inte att skicka som brev utan måste skickas som paket och då kostar det 150 kr för upp till max 3 kg så det stämmer nog :)

werner
0

Ursäkta mig damen, jag svarade på "som sagt motorvägen är ännu inte till salu" i inlägg nr #27 pratade inte alls om Ior och pingisbollen, utan ILLERMOTORVÄGEN. Tyckte bara du skulle ha kvar den med för din egna del, förlåt mig..

FerretCrow
0

#32 jag kan ju säga att jag har inte sagt åt sajtvärden att sätta skriv förbud… men då du ska vara otrevlig sådär så får någa annan köpa mig. för ska du vara otrevlig kan jag inte lita på att du verkligen skickar sakerna när du fått pengarna. förlåt=(

#33 jag har skickat stora paket som brev förr. väger det inte mer än 2kg går det att skicka som brev men det blir 12kr extra(2frimärken) för skrymmande. det är inte många som vet om det men så har iaf posten här talat om för mig och det har alltid kommit fram till den jag sänt till. =)

Marina
0

Du jag skickar saker på post varje vecka och kan då tala om att det finns gränser på vad som skickas som brev och paket och det kan läsas här http://www.posten.se/c/postguideLetterDom

men skriver det även här:Största mått

Längd = 600 mm
Längd + bredd + tjocklek = 900 mm
Rulle:
Längd = 900 mm
Längd + dubbla diametern = 1040 mm

Skrymmande gäller för saker som mäter mer än 3 cm på höjden eller mer än 25 cm på bredden.

LiindaLarsson
0

#34 Jag måste ha slarvläst förlåt själv..

#35 ja det är ju upp till dej om du liter på mig eller inte.. fattar liksom inte vad du ska va orolig för  gör dock inte det har för att käna pengar som jag sagt ovan..

Kan då säga till er att ni kan lite på min till 100% att jag skickar dom.. men att dom kommer kan jag inte lova för om posten slarvar är det inte mitt fel eller?

LiindaLarsson
0

Stinko: Den ROSA SELEN och FURO  VITE  inlägg #1 #3

INTRESSERADE: (lägger inte ut personers användarnamn som skrivet pm) ni som skrivit pm vet ju vem ni är =D

******: intresserad av Gula röret  (Ska du ha det?)

******:  intresserad av bollhavet (Ska du ha det?)

Ferretcrow: Intresserad av bollhavet (Ska du ha det?)

******: är intresserad av Rullkopplet och illerGodiset (Ska du ha det?)

LiindaLarsson
0

Skrattandebara fortsätta höra av er om ni är intresserade, ska ner i förådet idag eller i morgon och se vad jag har mer som jag kan lägga upp :D

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

putt

werner
0

Är rullkopplet sålt ännu?

LiindaLarsson
0

Nää inte ännu :D

LiindaLarsson
0

Sen finns iller godiset kvar oxå

LiindaLarsson
0

Bollhavet finns oxå, har pmat dom men verkar itne få svar av dom som var intresserad..

som sagt frakten går på 150:-

tror jag tar 80:- för bollhavet för det är använt 2 gåner typ 20 min så det är ju inte använda alls

Sara
0

Synd att det är så dyrt med frakten.

Dina priser är inte dyra alls men eftersom frakten är så dyr så blir det billigare att köpa nytt. Synd att man inte bodde närmare.

Sara

SagahF
0

jag vill gärna köpa rullkopplet och godiset om det finns kvar? kanske bollhavet också om det finns kvar? vad skulle frakten bli totalt isåfall? :)

hataskolan
0

Har du bild på bollhavet? har aldrig hört talas om sånt.

LiindaLarsson
0

#47 jo allt finns kvar :D som du frågar efter,  boll havet kan jag fixa bild på :D

LiindaLarsson
0

här är bilder på boll havet

LiindaLarsson
0

ännu en till på min söta stacy :D

kul kul kul

Sara
0

Är selen kvar?

Sara

LiindaLarsson
0

Selen och Furo vite är stínko´s

Sara
0

ok

Sara

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

putt

[trollskogen]
0

Hejsan

Jag vill köpa bollhavet om det finns kvar och fler av dina saker.
Om du mailar mej en lista med vad som finns kvar med priser på så kan jag nog köpa av dej en hel del .

Min mail är hutt@live.se

Hoppas du hör av dej då blir mina pälsbäbisar glada :)

LiindaLarsson
0

#57 det låter ju toppen :D mailar dej diräkt

hataskolan
0

Hejsan!

Undrar om du har det gula röret kvar?

Love-
0

hej ha du fler saker kvar?

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

LiindaLarsson
0

Jo det finns många saker kvar haha :D

LiindaLarsson
0

Portoguide för brev inrikes

Här ryms bara de viktigaste tjänstevillkoren, för mer detaljerad information se tjänstebeskrivning för respektive tjänst samt Postens Allmänna Villkor. Alla priser i prislistan gäller fr o m 1 januari 2009. Alla priser är inklusive 25% moms.

Här presenterar vi priser för kontantbetalande kunder. För att se priser för fler tjänster och för avtalskunder, gå till Avancerad sökning - inrikes.

Portoguide som pdf Ladda ner portoguide som pdf

1:a-klassbrev1

Max vikt i gram

Pris valörlösa frimärken

Valörfrimärken

20

1 st

6 kr

100

2 st

12 kr

250

4 st

24 kr

500

6 st

36 kr

1000

8 st

48 kr

2000

12 st

72 kr

Ekonomibrev2 (märks med "B")

Max vikt i gram

Pris valörlösa frimärken

Valörfrimärken

20

1 st

5,50 kr

100

2 st

11 kr

250

4 st

22 kr

500

6 st

33 kr

1000

8 st

44 kr

2000

12 st

66 kr

1 1:a-klassbrev delas ut första vardagen (mån-fre) efter inlämningsdagen.
2 Ekonomibrev delas ut senast tre vardagar (mån-fre) efter inlämningsdagen.

Minsta mått

90 x 140 mm
Rulle:
Längd = 100 mm
Längd = dubbla diametern = 170 mm

Största mått

Längd = 600 mm
Längd + bredd + tjocklek = 900 mm
Rulle:
Längd = 900 mm
Längd + dubbla diametern = 1040 mm

Tillägg för skrymmande - inrikes och utrikes brev

12:- eller använd två valörlösa frimärken avsedda för 1:a-klassbrev.

Som skrymmande räknas brev/rulle med större tjocklek/diameter än 30 mm eller större kortsida än 250 mm (gäller ej brev med tilläggstjänsterna Rek, Värde Express och Postförskott).

Tilläggstjänster till 1:a-klassbrev

Rek

Inrikes (ansvar upp till 5000:-) 50:-

När du behöver skicka brev som innehåller viktiga dokument eller varor. Du får ett inlämningskvitto och Reket kvitteras av mottagaren.

På posten.se kan du spåra Rek inom Sverige och till vissa andra länder.

Avin delas ut första dagen (mån - fre) efter inlämningsdagen. (Undantag från denna leveranstid finns.)

Express

Inrikes utdelning mån-fre 95:-
Inrikes utdelning lör 150:-

När du vill ha brevet levererat med bud måndag till lördag. På posten.se kan du spåra Expressbrev inom Sverige och till vissa andra länder.

Utdelning nästa vardag mån - fre senast kl 9.00, lördag senast kl 12.00. (Får ej innehålla betalningsmedel.)

LiindaLarsson
0

Då måste allså godiset som väger 330gram gå på

max vikt i gram    pris valörlösafrimärken     Valörfrimärken

500                              6st                                35kr

Eller fattar jag helt fel? hojja vad krongligt

LiindaLarsson
0

Vissa här tror att jag är nått skämt att jag inte rä seriös i min säljning men det kan jag då säga att

Jag är SERIÖS

och jag skcikar iväg dom med posten ssp fårt jag får pnegarna av er!!!

Kan då säga till er att ni kan lite på min till 100% att jag skickar dom..

men att dom kommer fram kan jag inte lova till 100% för om posten slarvar bort det, är det inte mitt fel eller?

Kramar får mig<3

LiindaLarsson
0

har inte gått  ner i förrådet ännu ,, ni kanske förstår mig att det är tungt att röja om kring i deras saker ='(

Saker jag har framme och till salu

Antal      produkt                     Pris                             Vikt

3st       vanliga toalådor             30:- st

1st       hörn toa                       30:-

1st       bollhav                         80:-

3st       illergodis                      200:- för alla 3             330g

1st       Rullkoppel                    50:-                             121g

1st       Rör                              60:-  pris går att diskutera

+ PORTO

Marina
0

#63 36 kr menar du ;)

Sen kan det ju komam tillägg för skrymmande och då blir det 12 kr till om ditt paket är tjockare än 3 cm eller längre än 25 cm på den kortaste sidan.

FerretCrow
0

#64 ett litet tips till dian köpare är ju att betala 50kr extra i rek brev för då är det försäkrat genom posten och ersätts då ifall posten slarvat bort. då får dom även ett kollinummer så dom kan följa paketet/brevet från att du lägger det på lådan tills dom får det.

LiindaLarsson
0

#67 ja om dom inte litar på mig kan dom ju göra det..

FerretCrow
0

#68 Nja även om folk sätter in pengar på ditt konto är det ju aldrig säkert att du går till posten och skickar sakerna,(bara ett exempel nu) men om dom inte vill att posten slarvar bort med mera kan dom väla rek. Köper man saker på detta sätt får man faktiskt räkna med att man kan bli lurad tyvärr.

LiindaLarsson
0

OFTA jag ens skulle lura är tyvärr inte den typen är den ÄRLIGA personen,,,

Bara för att du inte litar på mig!!!!!

så behöver du inte skirva på min tråd

"även om folk sätter in pengar på ditt konto är det ju aldrig säkert att du går till posten och skickar sakerna,,(bara ett exempel nu)"

En gånG för alla (upprepar detta nu för typp 100gången)

JAG SKCIKAR SAKERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LiindaLarsson
0

HÖR AV ER PÅ MIN MAIL OM NI ÄR INTRESSERADE AV NÅTT.. FINNS LITE KVAR.. SKRIV SÅ SVARAR JAG VAD SOM FINNS..

ÄR INTE INNE HÄR NÅGE MER!!!!!!

Trollbarnet6@hotmail.com

mandariiin
0

om man är osäker med betalning och så så kan man ju betala genom pay pal. då är betalningen säker.

sen skickar man via DHL eller rek. med posten, då är det säkert.

Sara
0

Jag kan intyga att när jag köpt saker av Liinda så har de kommit ett par dagar efter jag har betalat.

Sara

zickan
0

vart bor du?.
Intresserad av mycket du har till salu.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mandariiin
0

#74 läs inlägg #71. du når henne via mail.

Stinko
0

Fick grejerna igår :) Alltså 3 dagar efter jag satt in pengarna. Snabbt å bra, inget att klaga på ;)
Tack Linda.. Och Pyr älskade Furo Vite, men inte Totti, fast han är ju kräsen så jag hade inte så höga förväntlingar om att han skulle gilla det heller :P

LiindaLarsson
0

Japp bra att du skrev så folk ser att jag verkligen SKICKAR GREJERNA..  haha fick knappt ner brevet i påstlådan hahaha ^^kul att hon gillar det det gillade stacy och honney oxå

Goseiller
0

Undrar lite över om du har kanske någon låda kvar. Fast kanske bättre om jag skriver ett mejl till dig istället.

MiniSku-
0

nej men, vad har hänt med dina nussar? =/

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

LiindaLarsson
0

#78 jå några lådor finns kvar =)

#79 dött :'(

LiindaLarsson
0

#78 AA du kan maila istället  Trollbarnet6@hotmail.com

sanna82
0

Har hämtat ut sakerna jag köpt av Linda idag, jättefina! Illrarna kommer att älska dessa saker :) Tack för en smidig och bra affär!

Mailar över bilder senare när jag tagit några bra, illrar är ju inte de lättaste modellerna :)

Ha det gott och återigen tack för en bra affär, är jättenöjd

Be a rainbow in someones cloud

LiindaLarsson
0

#82 kul att höra =) nä dom är ju inte dom som är stilla ^^

Loveferrets
0

jag hitta den till sist.

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.