Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 212 ggr
Theres
0

cigaretter?

alla äckliga rökare fimpar ju sina cigg titt som tätt på gatan (ta inte illa vid er ni som röker, jag tycker bara det är lite småvidrigt att röka)

men vad är det melwin ser i cigaretterna?

om vi går förbi en fimp så kan kan stanna där hur länge som helst och vägra gå därifrån!

är det någon mer som har en fimp-älskade iller? 

(därav jag tycker det är äckligt, vem vill pussa på honom sedan när han har nosat på en cigarettfimp?)

golf.ifokus.se

Smeagol
0

Hahha.. kan förstå att du tycker att de är äckligt. Sjävl festräker jag titt som tätt och iblan därimellan oxå. Jo jag har oxå märkt att smeagol är galen i cigg. Om vi har fimpat dem och lämnat dem ute på altanen så har han ofta snott dem och tuggat på dem. Så vi är väldigt noga med att gömma ciggen för honom. Jag satt också och funderade på vad det kunder vara som lockade så.,

Sedan kom jag och tänka på varför tycker vi att de luktar så gott av en ny cigg som man ej tänt. Jo det är ju så att de finns extract av honung i filtrerna. Just för att de ska locka. Så det är säkert de illrarna känner. Och därav de stora suget efter cigg!!

Det är min teori ialf.

Lotta_A
0

Vad tusan är detta?!

Illrar gillar visst både öl och cigaretter? :D partyanimals!

Faxlin
0

Låter som en rätt bra teori Smeagol. Kan nog stämma, åtminstone är det den mest logiska teori jag hört än så länge.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

hihi rökande iller..hoho..det skulle varea en syn att se..Roxxy gillar bara att stirra på mina ciggaretter, jag röker marlboro lights och får hon syn på en fimp eller en cigg så stirrar hon bara på den..som om den skulle gå iväg eller något..skum iller =P

Smeagol
0

#3 Det var den enda bra iden jag kunde komma på. hmm..annars så kan man ju fundera om våra illrar varit storökare i deras tidigare liv.

ja de är lite roligt om man har fest och smeagol är med. då får man hålla hårt i ölen, chipsen och ciggen!! hahaha=)

Faxlin
0

#5: Hmm, låter som extremt sunda djur vi har. haha

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

kan lova att de inte är särskillt blyga inför snus som ligger slängda på marken heller. var ute o gick med dior och helt plötsligt ser jag att han hittat något på marken som han fått in i munnen, så då satt man där och fick praktiskttaget bända upp munnen på honom för att få ut snusen. vilken som tur var iaf var hel.

o när en kompis till oss skulle röka så fick dior rycket och snodde ciggen ur handen på honom, dock vet vi inte om han var sugen själv eller om han kör en egen "sluta röka" grej ;)

holtz
0

tänkte på det sist jag var ute med prada..för det är först nu som jag faktiskt tänker på att inte slänga snus och tuggummi och annat rakt ner på marken! innan man har djur själv, som vistats ute, så tänker man nog inte på att använda papperskorgar..jag gjorde iallafall inte det..men nu så anstränger jag mig som bara den!

PyrinettaN
0

min älskar oxå cigaretter, helst snor hon den av mej då jag röker… =/

Theres
0

jag säger då det :D

men hur kul kan det vara för en iller att tugga på en fimp som en vilt främmande människa har haft i munnen? :S

kanske borde köpa ett paket cigaretter som han kan leka med :D

golf.ifokus.se

Madde
0

Försöker hålla illrarna borta från fimpar. Sen är vi inte ute allt för ofta.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

pappa snusade, det gillade melwin :P han ville äta upp pappas fingrar :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Usch snus som luktar så illa. Säger jag som röker ;-)
Ingen av mina tycker om snuslukten heller. Kanske har jag smittat av mig på mina illrar lite ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

jag tycker snus luktar jättegott :D

golf.ifokus.se

Faxlin
0

hualigen, men du ser, illrarna smittas av ägarna ,-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

nae, för Melwin gillar cigarettfimpar =/ usch usch =/

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

#13 jag tycker att endel snus luktar som gamla räkor Skrikandes fast jag pussar hellre en som snusar än en som röker. Flört

Theres
0

jag hade bestämmt att jag ALDRIG skulle pussanån som röker… nog fan har jag gjort det med :D …ew…

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

#18 jag med, jag var jätte anti mot rökare, men sen gick jag och förälskade mig i en storrökare :) fast han har övergått till snus nu. *wiiie* Skrattande

Theres
0

så bra, för rök är blä :P

golf.ifokus.se

kitty
0

nej ingen fimpälskande iller dock en chokladälskande.. hon har precis försökt mörda killens chokladtomte.. e det farligt med choklad? anatar att det är det med tanke på mjölken?

sarae
0

#21 Chocklad är jätte giftigt för djur! men inte pga laktosen utan pga ett ämne som heter Teobromin. Giftig dos är 20 milligram per kilo kroppsvikt och dödlig dos är 90 till 250 milligram per kilo kroppsvikt. Vilket innebär att det räcker med en liten choklad bit för att illern ska riskera sin hälsa

holtz
0

#22 Fördelen är att choklad numera bannlyses i HELA min lägenhet ;)