hej
Jag ville bara önska er alla en Glad midsommar.
Mvh conny

detsamma :)
men ferretsgirl, vilken goding, så grann bild !!! den borde du ju förstora, dvs om du ej gjort de redan hehe.
Önskar oxå glad midsommar till samtliga.
fel, de ska vara ferretgirl utan s, sorry…
Han är om ännu sötare idag som vuxen iller, och snällare får man leta länge efter. Tyvärr så har jag ingen förstoring på fotot, gjorde just i paint.
Det är OK, ibland har man lite för snabb när man skriver eller läser något, det händer även mig ibland.
Fotot är är på Miller idag, ja för ca 1 dryg månad sedan tog jag detta foto på honom.

ska inte miller flytta hem till mej snart? 
#5, det kan ju diskuteras om han är sötare som vuxen hehe för jag tycker då rakt han är precis lika kär vilket som hahaha.
På bild 2 ser han så kramgosig ut haha o på bild 5 så är han en riktig charmknutt , undrar om jag ska komma inatt o hämta honom när du inte ser
Skönt att han är så snäll, sånt tycker man om hehe.
ja jag kan stirra på Miller hur länge som helst o jag e helt fast, han liknar ju för tusan en modell Christel, o de är nog bara förnamnet, jissis…. va go han e
Har du gjort nått speciellt med honom för att bli såååååååååååååååå grann ??? hehehehee

#8 jag har redan paxat Miller, sno honom inte! 
#9, bara låna liiiiiiiiiite hehehehehe

du kan få låna honom varje söndag om du vill? :)
#11, bara en gång i veckan ?????????????????
nähä du de går jag INTE med på, minst en gång om dan 

okay, mellan kl 05-09 får du låna honom, för då ska jag ändå sova :P
#13, nähä nä, det är på tok för lite, hinner vi ju knappt träffas… vi ska kela, busa o gå promenader o massa annat o då måste vi har mer tid.

då får du hitta en annan iller, du kan ta mitt monster Aura ;)

#15 nääääääääääääääääääääääääääää
#5# hoppas verkligen Ganesha blir lik far sin! Miller är verkligen en söt/vacker illerkille!!
riktigt charmtroll!
#18, då kommer jag o lånar Ganesha då o då hahaha
#19# njaaa… du kan ju få komma och gosa iallafall! 
#20, meeeeeeeeeeeeeen 

#0: Glad midsommar till dig och din familj.
Önskar Nemo, Stella och Doris med familj :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars