Illrarnas selar
Funny har en vanlig röd hagensele som jag inte har pimpat än. Har inte hittat det där speciella till hennes som känns rätt.
Egentligen borde väl hon ha haft döskallarna och Melker ett gosedjur. 

Sara

Åh jättebra idé, jag har också hagen selar till mina men inte i närheten så tuffa som dina har :)
Be a rainbow in someones cloud
Tanken på att pimpa upp dem fick jag när Hanna började sy sina fina selar. Genast så blev de gamla hederliga selarna så tråkiga. Dock har jag som vanligt haft sakerna liggande hemma men inte tagit ork att göra det förrän nu.
Har några extra selar som jag också ska fixa i ordning men jag har inte hittat de rätta grejerna än.
Sara

Var hittar du sakerna du sätter på? syaffär eller hobbybutik?
Norpans bling kommer från en bit femrandig strass som jag har gjort ett chokerhalsband och armband av. Det blev lite över så jag använde en bit dit.
Amys vingar kommer från Panduro.
Melkers döskallar kommer från ett smycke jag köpte på rea på Ur & Penn.
Bus tassavtryck är inhandlade här i stan på i en scrapbooking butik.
Jag har dessutom köpt organsablommor och sidenrosor i ministorlek på Tradera som jag ska blinga ett par andra selar med, fast de har inte kommit än. Sen har jag ju då Funnys sele som jag inte har hittat nått till än.
Sara

Tack för svaret, kul att det går att hitta saker på så många olika ställen, verkligen roligt att ha unika selar till sina små
Man kan hitta saker nästan var som helst, finns exempelvis många söta knappar i plast i tygaffärer som det bara är att limma på med tyglim.
Sara
Men så söta! Jag tror jag ska härmas lite och pimpa till Majas sele när jag får en bra idé 
_No way! Yes way!

Sara
Så nu har jag bara Funnys röda sele kvar. Funderar skarpt på att köpa strassbokstäver ex Snygg, Tuff eller nått och limma på.
Sara

Oh va fräcka selar vill oxå pimpa haha