Tre brudar i det gröna (bilder)
Sen tog batteriet slut så jag fick hämta mitt reserv batteri och då hade jag vart ute med Zira och Sara så länge så MissTake fick vara ute ensam med mig och kameran så henne blev det bättre bilder på för jag hade mer batteritid att göra fel på och det är lättare att fota en iller än två när man är ute ^^
MissTake -
Mormors tööööös!! så fina bilder… å så söt hon e tjejen!
Försökte skicka en av bilderna på MissTake till dig på msn häromdagen men du envisas om att vara offline ;P
#7 haha sorry… har varit bortrest :)
Många härliga bilder! Så man själv vill bege sig ut i det gröna =)
Paulina
det har varigt så fint väder nu så det är helt galet, man vill bara ut helatiden men vart så varmt så idag har det vart badbalja och hålla sig i skuggan, hoppas på mildare fint soligt väder så man kan gå ut mera mera :D
#8 okej tänkte att du skulle vara hemma eftersom du hade valpvaka :D
#10 Super härliga bilder! :D
riktigt härliga bilder!

Det där ser så underbart ut!
Medarbetare på fantasy.ifokus
men oooooooo så mysigt…
Oj vad massa folk som svarade plötsligt, kan tillägga att det var tråk väder här och spö regn i 3 dagar så inga fler sånna här fina dagar har skett :S Hoppas man får se sommarbilder på andras älsklingar :D
längtar tebax till den dagen, regn så lång ögat ser :S
Suck… Snart du Malin så kommer det fint väder igen. ;) O appropå fint väder. Vi måste ses någon gång. ;)
haha jodu det kan kanske ordnas, men vädret ser fortfarande dåligt ut.. idag regnar det iallafall ej så man kan gå ut med illrarna, känns inte så kul att gå ut i spö regn och förkyla dom ^^
Nej verkligen inte. Här var det inprincip översvämmning igår vid tolv snåret. haha. :P Det hade varit kul att slänga ner dem i den 15 cm höga pölen. :P