Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 654 ggr
reptilia
0

illerträff i Uppsala 13 Juni

SVENSKA ILLERVÄNNER ANORDNAR ILLERTRÄFF I STADSPARKEN I UPPSALA

Vi träffas den 13 Juni kl 13.00 i Stadsparken i Uppsala (vid "stora trädet" en bit ifrån Svandammen), "pratar iller" och låter illrarna leka och utforska. Föreningen bjuder självklart på fika. Det kommer att finnas en hage för illrarna så att den som vill kan låta sin älskling leka i gräset utan sele o koppel.

ALLA ÄR VÄLKOMNA! BÅDE MED ELLER UTAN ILLER

OBS! Du som har iller med dig, du kollar väl så din iller inte har öronskabb innan du tar med honom/henne till träffen!

Behöver du vägbeskrivning så ta kontakt per mail info@illervanner.se alt ring 08-590 946 93. Den 13 juni går det också att ringa 0704-33 42 76 om du har svårt att hitta.

//Joe, Spårvagnsförare

mandariiin
0

varfö rinte slå ihop denan träff med den som är midsommar helgen?

reptilia
0

#1Den här träffen har vart planerat och utannonserad väldigt länge så det är svårt för oss att ändra nu.

//Joe, Spårvagnsförare

mandariiin
0

aha, då förstår jag. men det kommer tyvärr bli lite väl dyrt för mej att komma till uppsala 2 helger i rad…… får se vilken jag dyker upp på :)

reptilia
0

putt

//Joe, Spårvagnsförare

Jennsan
0

Jag Murmel och Sigge, mina 2 busfrön kommer gärna! kanske vill nån kompis och hennes illrar också följa med. Vi får se. Jätte kul iaf!!!

cannaydia
0

Är i närheten av Uppsala den dagen, dok upptagen fram till fyra så de va ju lite synd men jag hoppas ni kommer ha de kanoners!

Jennsan
0

putt Cool

[lisalll]
0

skulle gärna vilja komma och titta men kan ejSkrikandes för ärSkrattandepå mitt land och har fylt år 3 dagar tidigare

reptilia
0

1 vecka kvar nu!

//Joe, Spårvagnsförare

Betiz
0

Jag kommer =) men kommer nog utan illrar. Då jag ska vara i stan först och prova tärnklänningar :P

cannaydia
0

*puttar för träffen*

Illercafe
0

Tänk om man bara kunnat sätta sig i bilen o kört upp Skrattande

reptilia
0

putt

//Joe, Spårvagnsförare

reptilia
0

Ni kommer väl imorrn? Glad

//Joe, Spårvagnsförare

cannaydia
0

Typiskt jag är i närheten juh men kan inte komma på träffen, hoppas ni får gott väder!