Phoebes valpar 2 veckor

Vilka sötnosar
men vad tidigt han beslöt sig för att öppna ögonen
Dom brukar ju öppna dom vid 4 veckors ålder.
#7 tack, blev lite fel såg jag när jag lade upp, har suttit och fixat det nu, det ska iaf vara kommentar #2 som är den hanen som börjat öppna ögonen.
Och jag vet! gissa om jag blev chockad. Tog upp honom nyss, då såg jag hur han öppnade ögat och stängde det direkt. jag var nog inte så rolig att titta på :P
Så söööööta!!
Betiz, är det den minsta hanen i kullen som öppnat ögat?

Söta=) Väldigt tidigt att öppna ögonen som sagt
#9 tack så mycket =), det är den största hanen.han öppnar och stänger ögonen i mellan åt.
#10 tack =) jo jag vet, blev själv jätte förvånad. trodde först att jag såg fel, men både jag och sambon har sett nu när han öppnat och stängt, så helt "galen" kan jag ju inte vara hahahah :P

små korvar! och alla är till mej. jag byter dom mot en hårförlängning :P
Kan han ha nått problem med ögat? Har för mig att om ögonen öppnas så tidigt så kan det vara nån infektion eller liknande.
Sara
#8 hahahahaha, men så söööööööööööööötaaaaaaaaa vill ha vill ha vill ha…..

#13 Det stämmer. I och med att synen inte är utvecklad ännu vid denna ålder så ska valpen inte öppna ögonen ännu utan ögat ska fortsätta att vara skyddat ett tag till. Kan vara värt att kolla upp ordentligt.
#13 och #15
hade veterinärer hos oss tidigt i morse då jag inte ville flytta honom från Phoebe. Men allt ser bra ut,hon är också förvånad över att det är så tidigt. Hon har själv haft illrar i många årstid och har haft att göra med dem på vet.praktiken väldigt mycket. så det är ju positivt att inget är fel. Men han har ögat för det mesta stängt ändå.
så det var inget fel där iaf.
sara och UlrikaD,
glömde tacka att ni tog upp det där med ögonen så jag hade i åtanke och kollade upp med veterinären, även om hon kommer regelbundet hem till oss. Men tänkte tacka iaf. Var lite stressad med att göra min lillasysters hår till hennes skolavslutningen