Iller affärer
Jo har en liten fråga vad gör ni när er iller gör sina "affärer" utomhus?
Menar du avföringen?
exakt :P
Är jag i stan plockar jag upp det. Är jag ute på landet så får det vara.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
När de bajsar ute? När de måste, hellst håller de sig tills de kommer in på låda.
Paulina

hur ser det ut?? som katt bajs eller??
Nej, det är betydligt mindre än kattbajs, och stelnar snabbt ihop. Därför brukar jag aldrig bry mig om att plocka upp det. Iof har Maja (än så länge) hållt sig till buskage, rabatter och stora gräsplättar.
_No way! Yes way!

Mina går hellre utomhus än inne! Men den är nog mest för att dom är vana vid att få gå ute så mycket.

Bajsa ute är rena skymfen för mina, det blir prostestbajsar lite varstanns i lägenheten om nöden skulle falla på. För visst ska man straffas om man inte bär in dem med det samma när de ber om det, ungefär.. 5 meter utanför dörren!
Carpe Diem
Ah, såg att jag missuppfattade frågan lite.. Det händer så sällan, kanske två gånger på senaste halvåret. Ibland har jag bajspåse i fickan och då tar jag reda på det, men oftast inte, det är så litet att det knappt går att ta upp ändå.
Paulina
Om våra gör ifrån sig ute tar jag inte upp det om det inte ligger på en plats där det kan vara otrevligt för folk som kommer och går.

jag brukar lämna det, då dom oftast sätter sej i buskar, rabatter elle rliknande. om dom är inne i stan så blir det oftast i hörn eller liknande. då är det (förhoppningsvis) ingen som kliver i det. men det är ju inte heller lika hemskt att kliva i en liten ille rbajs som det är att kliva i hund/katt bajs, då deras luktar betydligt mer än illrarnas.
….Sen är ju en kattskit 3ggr dubbelt upp så stor som en illers så det är ju ungefär som att någon skulle springa och plocka upp måsskit…
Dessutom så tar det inte alltför många minuter innan det stelnar till, och då blir det ju som mest ett krasande under skon 
_No way! Yes way!