Cerezas kryddor - 5 veckor
Då var det dags för en uppdatering igen!
Tusan vad deras personligheter ploppar upp nu efterhand. Nu börjar de så smått att lära sig gå på toalådan med=)
Nu har även Mynta och Salvia fått en Matte!
Först ut:
Arrack!

Muskot stajlar lite och är INTE pigg på att fotas:

Mörka Mynta är ganska avslappnad av sig =):

Salvia är sugen på husses finger:

Och till sist, Chamomille som verkligen HATAR att bli fotograferad, Pippigare och mer lättstött iller får man nog leta efter =):

Till sist en bild på hela gänget:
nä men jissi blir ju tårögd här , vill ha allihopa, så söta dom e aaaaaaaaaaaaa
bild 1 var ju suverän hehe riktig modell. men det är ju dom andra med aaaaaa haha.

Hamnar de hos någon på forumet så man får se hur de ser ut när de växer upp?
Vem ska du behålla själv?

Mynta och Salvia kommer att bo hos Minni99, och Arrack och Muskot kommer bo hos jazzyjen=)
Har inte bestämt vem jag vill behålla, känns lite som att välja vilket av sina barn man tycker mest om=)

Kul att man får fortsätta att följa dem. Men tänk om du tingat bort någon du själv vill behålla sen då?
Som när jag säljer chinchillor som också är redo att flytta vid 10v. Tingar aldrig bort någon innan de är 5-6 veckor för tänk om man skulle ångra sig…
ja då hade man aldrig förlåtit sig själv hahaha.
men det är ju megasvårt att välja,, dom är lika bedårande allihop ju .
Sötungarna!
kanske värt att anamma min idé? Behålla allihop i minst 6 månader, och sedan sälja dem som drivit en mest från vettet? ;)
#13 HAHAHAHAHAHA klockren..

Haha smart #13
Nej men jag kan verkligen inte välja bland dem nu, alla har sin egen underbara personlighet=)
#15, jag förstår dig, vem hade inte haft svåt för de. men de återstår ett par veckor till tills de lämnar nuvarande hem så kanske, kanske hinner du bestämma dig senare. Men å andra sidan kan du inte låta nån annan tinga valp heller hahaha.
Vissa av bebbarna är verkligen sjukligt lika min lilla Magnolia! Undrar vad det kan bero på!? 
Grymt fina Johan ;P

Tack för trevliga kommentarer=)
vad söta de är =) så bedårande =)

Chamomille var på myshumör igårkväll=) Hon har blivit en väldigt härligt tjej! Det kommer bli hon som får stanna här med mig och Cereza=)
#21, ska du ha 2 valpar själv ? hehe
Haha vilken ställning hon har där hahaha.
så himla söta de är!!
aa loveferrets är en knasboll haha, Cereza är ju mamman ,, sorry Johan hahaha

Vad mysigt det ser ut, förstår att hon charmat dig
Pussa på grabbarna från mig