Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 462 ggr
sanna82
2009-06-07 00:39
0

Likasinnade vänner?

Vet inte riktigt vilken kategori detta ska ligga i så jag chansar på allmänt. Tänkte bara fråga om er omgivning/vänner delar ert intresse för illrar? I min bekantskapskrets är det ingen som äger iller och det känns lite tråkigt, ingen att dela sitt intresse med.

En tjej på samma gata är intresserad av att köpa iller så snart kanske jag har en i min stad med samma passion :)

Var mycket trevligt att gå på illerträff och träffa andra illervänner. Hoppas på en träff i Halland, Västra Götaland, Skåne eller Småland snart, skriv gärna om ni vet någon.

Glad

Be a rainbow in someones cloud

sarae
2009-06-07 00:46
0

de flesta av mina vänner har iller..  och delar då mitt intresse ;) Men har en drös andra som inte är lika stor fan

Träff planeras i skara nån gång under sommaren ;)

sanna82
2009-06-07 00:48
0

Den vill jag komma på, hoppas det blir lika fint väder som i Viskafors

Loveferrets
2009-06-07 00:56
0

Nej det är dom inte, ofta kan jag inte komma på varken utställningar eller träffar heller så jag är i princip ensam med det intresset, därför är jag glad att ha funnit denna sajt. Den förgyllar min tillvaro.

Hoppas du finner vänner med samma intre.

HannaM
2009-06-07 00:57
0

Med tanke på att jag mer eller mindre inte hade vänner när jag skaffade iller så är dom jag har nu illermänniskor. Nackdelen är att det är så långt att åka till dom flesta.

sanna82
2009-06-07 00:59
0

# 3 jag är också glad för denna sajt, här kan man verkligen frossa i illrar. Jag har två kompisar som haft iller men deras är tyvärr inte i livet längre. Hoppas de skaffar någon gång igen, delad glädje ,dubbel glädje.

sanna82
2009-06-07 01:01
0

# 4 de personer jag träffade på illerträffen var helt underbara men det är precis som du säger ofta väldigt långt att åka.

Marleneojol
2009-06-07 01:03
0

Jag känner ingen annan som har iller eller som ens gillar illrar. Däremot hade jag mina illrar när jag träffade min pojkvän & han är numera helt såld på illrar! :D

HannaM
2009-06-07 01:11
0

Tja man får se mycket av sverige i alla alla när man åker och hälsar på kompisar, åker på träffar och utställningar. Och en del av norge med för den delen..

sanna82
2009-06-07 01:14
0

# 8 jag är grymt dålig att hitta till nya ställen, får spara ihop till en gps  Glad

Aviendha
2009-06-07 01:20
0

Både och. Som tur är har jag träffat folk härigenom som jag kan terra med mitt illertjat, andra ledsnar rätt så fort :P

HannaM
2009-06-07 01:31
0

#9 Då förlorar man ju hela sporten, tänk vad mycket av norksa utmarkerna jag och sarae hade missat om vi haft gps senast vi skulle till norge

Betiz
2009-06-07 02:41
0

är också jätte glad över denna sajt, har träffat så mycket trevliga människor här! ser fram i träffarna i uppsala som kommer vara nu i juni. bor strax utanför uppsala. men om jag kan, kommer jag gärna åka på träffar på andra ställen i sverige =)

Jenahbella
2009-06-07 16:16
0

jag kände ingen som hade illrar innan jag skaffade det men lärde känna folk efter att jag skaffat iller. genom forumet här bland annat :)

Sara
2009-06-07 17:00
0

De flesta av mina vänner har inte iller och förstår inte det speciella med illrar.

Sen har jag ju naturligtvis lärt känna mycket trevliga illermänniskor under åren. Dock räknar jag inte mer än 3-4 av dem som vänner även om man umgås med andra på forum, träffar, utställningar osv.

Sara

Madde
2009-06-07 17:06
0

Jag har flyttat mycket i mitt liv och på så vis har jag haft väldigt lite kompisar då man lämnar de baken en. Jag har ju flyttat från stad till stad så det är svårt att hålla i det när man är yngre.

Nu har jag däremot funnit massvis med underbara vänner och ja 90% av min kompisar har iller och är mina bästa vänner.

Utan iller så hade jag aldrig funnit alla dessa underbara människor. =) Man får se stora delar av sverige. Så att åka 10 mil eller 20 mil är för mig ingenting. Medans andra tycker 10 minuter bort är långt.

Men allt är ju relativt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Loveferrets
2009-06-07 17:42
0

Dags att investera i en bil snart hehe.

Saga85
2009-06-07 18:00
0

Inga av mina vänner är illerfolk, dock så är de djurkära. Har väl vart ett par som blir lite försiktiga efter bett, men ändå charmats. När hon vart med på picknick/vinhägn i parken har jag inte "behövt" ta hand om henne särskilt mycket, då hon vandrat runt från knä till knä, hehe.

Är någon sugen på att hänga med på djurpicknick någon gång i Göteborg så är det bara att hojta till. Vi brukar hänga i någon park då och då. Iof brukar det bara vara två djur med - en iller och en papegoja Flört

Jenahbella
2009-06-07 18:02
0

#17 djurpicknick e ju underbart! :)
jag e i folkparken i norrköping nästan varje dag :D om nån har vägarna förbi där Cool

rivstart
2009-06-07 20:04
0

Har knappt några vänner inom illervärlden, tyvärr! Vill gärna ha dock Oskyldig de flesta av mina nuvarande vänner är djuravana, dock hund- och/eller kattmänniskor. Och då jag har råttor och illrar tycker de inte om att komma hem til mig och hälsa på längre. Och jag vill ju inte vara borta för mkt, så det blir till att sitta hemma och uggla i sin ensamhet :( tyvärr har jag upplevt att de flesta (iaf i min vänskapskrets) tycker att illrar är 'läskiga'.. de är väldigt rädda att de ska bitas eller liknande. Men de förstår bara inte det speciella bandet, illrar är helt underbara!! Guld i mun

Är dock väldigt glad över detta forum, här kan man prata om allt och få bra svar. Och olika åsikter! Och man 'lär känna' trevliga människor. Skulle gärna träffa fler vänner härifrån :)

#1 ser verkligen fram emot din träff i sommar!! och när fick jag komma och agera tuggleksak? Oskyldig ser fram emot det (väldigt mkt) ^^

// Emma

Medarbetare på Chinese Crested iFokus

Keep talking shit about me.. you're making me famous!