Ferret Complete igen....
Jaha. nu har jag också råkat ut för att inte kunna köpa illermat. slut i Halmstad där jag brukar köpa. I affären suckade hon som jobbar där när jag undrade vad mina illrar skulle äta nu. o så gav hon mig telefonnr till importören tror jag det var. o så sa hon att jag kunde ringa dit o klaga. men det hjälper väl kanske inte.
Var ligger Amhs nånstans? Kanske billigare att åka dit o storhandla istället för postens frakt.
Cecilia

amhs finns i skövde.
oj. då har jag ca 20 mil enkel väg. då får man köpa mycket för att tjäna in bränsle kostnaden.
mmm är nästan säker på att FC även är slut hos AMHS. Ferret Complete ska nämligen sluta säljas i Sverige, så det bästa du kan göra är att börja vänja din iller redan nu med ett annat foder, t.ex Vitalin, ANF, ellr totally ferret. Eftersom det snart inte alls kommer att gå att få tag på i vårt avlånga land
jo jag vet att det ska sluta säljas. men hade man inte kunnat tjata på importören att vi vill ha.
men annars var det vitalin jag tänkte på att köpa på amhs. eller var säljs totally ferret. ANF är ju såå dyrt. vi har 5 små busar med stora magar. så man vill inte att det ska vara för dyrt
Det är många som redan tjatat på importören, å de verkar inte så himla välvilliga…suck ;)
Totally ferret säljs av www.zoobutiq.se …ja det billigaste är nog Vitalin…. hör av dig till Amhs och kolla vad frakten blir….har du lättare att ta dig till göteborg kanske man kan få ner fodret hit..

Ja har ringt till importörerna o frågat varför vi inte har nåt Fc längre o dom sa att James Wellbeloved säljer för lite illerfoder här o har då bestämt att sluta exoportera hit.
Jag brukar passa på att köpa en kartong med Vitalin hos Amhs. 10 kg för 565:- (reserverar mig för ev. prisjusteringar)
Sara