Vilken storlek ?
Vilken av dessa storlekar passar en iller ? Den minsta är 28*28*28, den mittersta är 33*33*33 och den största är 40*40*40
mvh Eva
Nähä det funkade provar igen

Du kan nog ha vilken som av dem…
Tack Johan men jag är lite skeptisk mot den minsta ? Jag menar om valpen blir lika stor som mamman o pappan så blir den minsta kanske för liten eller du tror inte de ?
Här tycker jag att illrarna uppskattar de minsta utrymmena bäst. Har du två illrar så kanske den mellersta.
Sara
#4, tack nä jag ska bara ha en , än så länge i alla fall , har du stora illrar annars ?
Jag tror att det är vilket som faktiskt. Men jag hade nog tagit mittenstorleken, för om den är lite för stor så får det ju plats filt eller liknande som fyller ut och är mysigt på samma gång.
Paulina
2 hanar och 3 honor, ganska normalstora.
2 hanar och minst en hona brukar trycka ihop sig i en puff och 2 honor och en hane har tryckt in sig i bläckfisken.
Sara
#6, där sa du en poäng hehe, tack.. men det är mest för att de brukar vilja ha de trångt men då ska de ju inte vara allt för tajt liksom, haha va jag svammlar..Vilket ilandsproblem egentligen hahaha,
#7, vilken bläckfisk ? hur ser den ut ? är den stor ? men alltså då tar jag nog den lilla ändå… hehe
Har inget kort på bläckfisken men huvudet är nog som en fotboll ungefär och sen är det armar som gångar som sticker ut ur huvudet och munnen är ett hål.
Sara
aja nu vet jag nog vad du menar,