Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 571 ggr
Betiz
0

Texaz och Phoebe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskar det faktum att dessa två djur kommer så bra överens. Tycker de är så söta ihop. Detta kort togs för 2-3 månader sedan.

tessa
0

Visst är det underbart att se olika slags djur trivas tillsammans!

Hei-Lie och Sune-Sumo var väldigt tajta, och kundr vara riktigt mysiga ihop. Tyvärr finns nu inte Sune-Sumo längre… Gråter

Betiz
0

vad söta de var. jag beklagar sorgen över Sune-Sumo. Bilden var jätte fin =)

tessa
0

Tack, de var jättesöta tillsammans.. - det är inte lätt att få dem att fastna på bild men du lyckades bra!

tessa
0

.. Mina skruttar ser ju ut att vilja ta livet av varandra, när de egentligen bara leker ;)

Betiz
0

haha faktiskt så ser det ut så! =)

MiniSku-
0

Hehe aaaw vilka fina bilder ni har! Maya gillar inte andra djur alls, hon har ingen respekt för katter, hon klättrar och klänger så katten till sist tappar tålamodet och hon är liv rädd för hundar, hon attackerar deras tassar och springer och skunkar och sedan skakar hon hur länge som helst… Är jobbigt eftersom jag har 3 hundar. Men jag övar henne långsamt men säkert. Till sist kanske det går bra! =P

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

elinn
0

Det var söta bilder ni har =)

Betiz
0

#6 förstår att det är jobbigt när du har hund med! Men det är bra att du övar långsamt. När Phoebe kom till mig var jag nervös över hur det skulle bli, Texaz hade träffat illrar förut, men Phoebe hade aldrig träffat en hund. Men det gick hur bra som helst direkt =) Så det var en super lättnad.

#7 Tack så mycket :D

PatrikF
0

#0 Hehehe, ytterligare en i som älskar att sniffa illrar! Han har ju borrat in nosen i den stackars illern :)

Loveferrets
0

Jättesöt iller du har Betiz hehe.

Betiz
0

#10 hihi tack sååå mycket :D

Loveferrets
0

"11 var har du köpt din puff ?

Betiz
0

#12 Hon omplacerades till mig från en tjej i Örebro, där innan kom hon från en familj som hade fött upp Illrar i sitt hem förut, men har slutat föda upp. Fick då se lite valpbilder på henne och några kontaktuppgifter dit syskon till henne hade hamnat. Hon var ifrån Jönköping.

Loveferrets
0

"13, hahaha jag menade sovpuffen hahaha , den du har överst i din ts,

Betiz
0

hahaha trodde du kallade henne puff hahaha. * tok för tidigt på morgonen för mig, för att häng med* haha. den är faktiskt beställd på halens, kostade 129:-, hehe jätte billig, men bådde vovve och iller tycker om den :P

Loveferrets
0

"23, kanske jag som uttryckte mig konstigt, är tidigt för mig oxå hahaha. Trodde inte dom hade sånt där,

Bra att båda gillade den..

Betiz
0

#16 jodå det har de, om du är inne på deras sida och kollar sport och fritid tror jag att det är och sedan övrigt så ska du kunna hitta dem =)

du skulle ha sett sötaste igår! Tog fram en valp så texaz kunde få lukta lite, för han står ju vid buren där valparna ligger och är så nyfiken. Och när jag tog fram så han kunde lukta, så gick han fram så försiktigt och stod ca 5cm ifrån valpen och lukta och svansen gick i ett på honom. Verkade som han inte vågade gå närmare, men tror nog han förstod att det var en liten bebis. =) sååååå söt det var :P

Loveferrets
0

"17, hehe skulle man nästat tagit kort på, bra han är så försiktig, väldigt mån om de små liven hehe.. härligt .

Okej tack för tipset, ska in där o kolla.

Loveferrets
0

var inne o kollade o nu kostar den 99 kr hehe.. men den är nog lite väl stor för bara en iller hahaha, synd !! De hade en tunnel oxå för 99 kr men den verkar oxå för stor, fasen hehehe..

Betiz
0

#19 aha. min donna brukar ligga i den där helt själv och tycker jätte mycket om det ändå haha =)

Loveferrets
0

#19 aha ,fann en nu som oxå bara kosta 99 kr men av mindre storlek, e rädd för att den är för liten dock, den e bara 28*28*28, vad tror du ?

Betiz
0

#20 hmm om inte för liten, så är den rätt precis. fanns det någon som var lite större? för jag hade nog köpt en liten större. ( vet ju inte hur stor valpen blir sen) ;)

Loveferrets
0

Den större är 33*33*33 och mycket dyrare förstås. men du tror den hade passat bättre ?

Loveferrets
0

så här ser dom annars ut, tycker dom är jättefina .

Betiz
0

på bilden ser den ju större ut än vad jag tänkt mig, så den kan nog passa bra =) söta de var :D

Loveferrets
0

"25, menar du den minsta eller ? 28*28*28 är väl rätt lite ? Hade gärna velat haft den minsta då den är billigast hehe men om den blir för liten för Simon så får jag ju ta den mittersta men då tycker jag "ryggen" ser stor ut eller ?

Betiz
0

jo jag menade den minsta, men sen den där större, det gör väl inte så mycket om ryggen ser stor ut? ;) :D

Loveferrets
0

haha e rädd för att det ser klumpigt ut för den ser ju big ut . o tänk om jag då beställer den minsta o han ej får plats ? hahahaha

hmhm får nog ta den mellersta ändå , dock kostar den 189, den minsta kosta 99 hehe.

o nu har jag varit ot tillräckligt länge haha,

Betiz
0

hehehe. låter bra det. Om den ser klumpig ut, så kan du ju ta bort "taket" hehehe :P

Loveferrets
0

haha ye right