Bild bomb Hugo
Hugo är ett väldigt fint namn :)

# 1 Hugo tackar
Be a rainbow in someones cloud
#6 Haha, vilken söt bild! "Va, är allt detta mitt?! Yeah!"
Paulina

# 8 Hugo är helt underbart söt, en riktig morsgris. Han ska alltid vara med och är en hel mysig iller, en riktig liten ambassadör för illrar :)

Älskade verkligen bild #6!!
Han är jättefin. Kommer möjligtvis puffen från träffen i lördags?

# 10 yes puffen är från i lördags, Hugo och Mini delar på den, Ozzy fick sovpåsen, Zambezi fick den tillhörande leksaken var ju tvungen att fjäska när de små inte kunde följa med.

Mina illrar vill sno bollhavet från Hugo säger de iallafall!

# 12 han säger att om de kommer till Halmstad är han villig att dela med sig :)

#13 Scchhh inte så högt, de har redan börjat packa ju!
Mini var ju supersöt också!

# 15 låt dem packa jag tar dem gärna :) . Mini är söt, kaxig, galen och underbar!

#17 Jag säger ju det, illrar är hög-bildande djur!
Paulina
Se där, då vet jag vart det ursnygga puffsettet tog vägen. =))
Vad fin hugo är. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ha, ha, godis för en GP-rådis ju! Han kanske trodde det var extra stora cheeze-puffs! Iallafall de gula.
Han skulle jag vilja träffa, helt klart.

Han vill nog träffa dig med han är mycket förtjust i damer, herrar däremot får springa och gömma sig om de inte vill bråka med 2,8 kilo råtta :)

Får väl hoppas han inte tycker jag ser "butch" ut då.
Det var längesen jag gosade med en GP så det skulle jag gärna göra igen.
härliga bilder! Kul att se att puffen blev väl emottagen :)
hahaha bild 6 " aaaaaaaaaaa får jag leka med de, e de bara mitt, jag är lycklig" hahahahaa vilken min !!
vilken fin sovpuff , vill se mer bilder hehe.

# 24 puffen är så underbar hälsar illrarna, de har börjat tjata på mig att de vill ha fler :)
#26 haha bortskämda små odjur ;)

#27 mamma kom med en skön kommentar när jag hade shoppat lite saker till mig själv "va bra att du unnar dig något som inte är till illrarna" :) så ja aningen bortskämda är de nog

#17 Nämen, min bebis-hög ju!!
Ifokus har bläddrat förbi den bilden så jag hade missat. Min sötis-hög, eller en del av den iallafall.

# 29 min mamma tog bilden med sin mobil, dina illrar charmade henne och hon var imponerad av antalet

Antalet imponerar på mig med emellanåt när alla har busryck samtidigt.

Ju mer vi är tillsammans, tillsammans…ju gladare vi blir.
Ändå är det "bara" 7 i högen, Lurvas hade inte krupit dit ännu och Nolita var för sig själv.
Snyggingar! Å vilken underbar GP! Har aldrig träffat någon men skulle gärna vilja nån gång.
Sara

# 34 har du vägarna förbi Halmstad någongång kan jag bjuda på fika och så kan du få träffa Zambezi :)