Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 447 ggr
klarsferrets
0

OT. PEPPARKAKSFORMAR

Efter många missförstånd av både mig och ni som skriver så tänkte jag att jag skulle skriva en ny tråd och försöka förklara lite bättre.

Ni som vill ha pepparkaksformarna måste maila mig på ac.klar@telia.com

Och i mailet så måste ni skriva: riktiga namnet+ efternamnet, hemadressen, ort och antalet pepparkaksformar.

Detta är för att jag fått så otroligt många mail där det bara står ex: hej jag heter tomten, skicka fem formar till mig. Och då sitter jag här, HUR ska jag skicka dessa formar? för såvitt jag vet så måste jag ha en adress, och gjärna ett efternamn. Eftersom jag har så många beställningar på andra saker så vore det jätte bra om ni kunde döpa mailet till PEPPARKAKSFORMAR, då ser jag lätt vad det är ni vill ha osv. kan tillägga att jag fått ett mail där det BARA står vill ha 2 st tack och nu sitter jag här, 2 st av vad? kläder? skyltar? eller är det någon som mailat fel och vill ha 2 bananer av chiquita? Räcka ut tungan

Detta är för att underlätta både för mig och för er, så att ni slipper vänta länge med att få dem pga missförstånd. När ni mailat mig kommer jag att maila tillbaka så fort jag kan om hur ni ska gå tillväga.

Kan säga att formarna snart är slut, och vi kommer alltså inte att ta in fler i år. Så som sagt, först till kvarn får först sina illerformar Flört

Madde
0

Jo ac om Abstinens ska köpa en pepparkaksform så kan ju jag ta en av mina så tar jag en ny när jag kommer ner till helgen. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

puttar upp denna

Abstinens
0

Nu skriver jag ett mejl så får vi se hur allt löser sig :)

klarsferrets
0

och jag har fått det så det är klart