Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 576 ggr
LeeLoo
0

Illerpussel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp nu har det äntligen kommit mitt illerpussel från Grand Prix, hoppas det blir en uppskattad julklapp till mina systerdöttrar. Så här ser det ut--->

http://grand-prix.se/info_pages.php?pages_id=12&244983ce169c84624eb536d5f57c7a9f

designa ditt eget pussel

kan beställas från länken ovan

Smex
0

coolt… Det borde dom nog bli lyckliga av. Undrar om min lillebror på 12 år kanske också skulle tycka om det. Han som har sett Lilitha ett få tal gånger.. =P

LeeLoo
0

#1 ja, maybe bara det är tillräckligt svårt, kan ju säga att min sambo hade lite svårt att lägga mitt pussel p.g.a. att många bitar liknar varandra så han var tvungen att först lägga alla kantbitarFlört hoho

UlrikaG
0

nej vad häftigt :)

jag älskar pssel och det gör min mor också :)

tack, nu vet jag vad jag skall ge henne  julklapp :)

"niger fint"

LeeLoo
0

#3 det är ju inte så superavancerat 60 eller 80 bitar…men det blir nog bra! Älskar man pussel och illrar så kan det ju inte bli bättreGlad

UlrikaG
0

det blir så bra så :)

hon fixar det säkert på kort tid men det är enr olig present :)

Faxlin
0

Vilket bra tips. Då kan man göra ett pussel med ungarnas djur på och ge dem. Sedan när de lagt pusslet kan man montera det så har de en tavla. Och mamma har lite lungt på morgonen i väntan på tomten. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

hah..vad läskkiigt! tänkte på om det fanns någon sådn sida där man kunde göra sitt eget pussel!:P tack för tipset LeeLoo:D

Nettan
0

LeeLoo: Hur lång tid tog det från att du beställde tills dess att du fick pusslet?

LeeLoo
0

#8 jag har för mig att det tog ca: 1-2 veckor

kommer inte ihåg ska försöka att kolla upp det nån dag framöver