Var hittar jag ifokus +?
Hejsan!!!
Var hittar jag iFokus +?? Har sökt överallt men kan inte hitta det, förr stod det där det finns en reklam för att vinna kamera hos Samsung. Men var finns det nu?
Christel.
I+0fokus plus är inget du "hittar" i den bemärkelsen. Har du iFokus plus så får du bla. en större Avatar och lite annat, ditt konto/medlemskap "uppgraderas" med fler finesser om hu har iFokus plus.
Om du undrar hur du skaffar det så gå in på iFokus.se så ska du hitta informationen om det, men som det ser ut på din Avatar så gissar jag att du redan har det.
Paulina
Tack Aviendha, det ska jag göra. Såg nämligen för ett par dagar sedan att jag inte längre kunde lägga ut foto direkt i inläggen, förstod då att mitt + konto nog hade gått ut så det var därför. Det tycker man att dom skulle meddela om någon dag innan detta inträffar så att man kan gå in och fixa detta då. Men tack igen.
#2 det är krångel med att lägga ut bilderna direkt i inlägg.
Även vi som är Medarbetare och sajtvärdar är påverkade av detta. så det är nån bugg i systemet.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Inte om du har plus, då har du en liten ruta mellan "Bifogad fil:" 0ch "Video-URL" nedanför rutan du skriver i. Plus kostar 50:- för 3 månader och du skickar bara ett sms till 72550 och skriver iFokus PLUS LinaN om det är det du kallar dif för här inne. Sen loggar du ut och sen in igen på en gång…….. klart, sen lägger du in foto direkt i dina inlägg om du vill det.

Det Lina menar är att just nu är det en bugg i systemet som gör att den rutan inte finns där längre. Spelar alltså ingen roll om du är värd, Medarbetare eller har i plus eller vad som helst. Rutan är borta och det är någonting som inte är fixat ännu.
Finns trådar om detta både inne på iFokus ifokus och på support.
Vad menar du #5#?? När jag tog plus igen så ficka jag tillbaka rutan med vilken man kan lägga ut foto direkt i inlägget (se förra inlägget jag gjorde). Jag vet nu att det var för att tiden på 3 månader hade gått ut för plus, så det var därför som det försvann för mig. Fick besked i dag inne på mina meddelande att det gäller nu fram till den 30 augusti innan jag behöver förnya det igen om jag vill det.

Skumt, med tanke på att det inte finns någon ruta för i stort sett hela i fokus och det har diskuterats i flera dagar.
#4 jag tänker inte betala för en tjänst som ingår gratis när jag är Medarbetare och sajtvärd…. och att flera som har iFokus plus har blivit av med sin tjänst även om de har tid kvar på den.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Det har inte jag blivit vad jag vet. Sist jag ringde och beställd var nog i mitten eller slutet av februari, och 3 månader går jätte fort. Så för mig har dom iallafall inte tagit tid.