Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 745 ggr
LinLin
0

Hundbur, varifrån?

Den där hundburen som många har till sina illrar, var har ni köpt den? Jag är på jakt efter den men kan inte för mitt liv minnas var den finns.

domiino
0

pröva på hjula huset..om du menar den stora fyrkantiga saken som jag alltid lyckas få in i mitt knä eller riva mig på =P

LinLin
0

Jo Skrattande Det låter bekant..

Ferret.YinniZ
0

jag brukar hitta jätte bra hundburar på blocket billiga. men vet inte exakt viken ni menar=)

domiino
0

jag kpöte min på jula huset. och sedan hittade jag en dum liten plåtslagare som svetsade fast galler utanpå så mina inte kunde rymma. tyvär kan jag inte säga vem det är så han svor att han aldrig skulle göra det igen..(det var jätte jobbigt och sedan sa han priset före han svetsade så han gick back en hel del =P )

ang3lica
0

Jag köpte oxå min på Jula. Kostade typ 399:- eller nått.. Fast Busan kommer lätt igenom gallret så ska jag använda den till något annat än sovplats så måste jag fixa gallret..

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har man hanillrar så brukar buren från JULA funka bra. Man kan dock behöva snöra igen dom lite större hålen! Här kommer en bild på min ena JULA-bur som jag hade med mig till norge på viking Ildern!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Jag är jättenöjd med min julabur. Även om man har en hona är det bara på få ställen som man bör fixa till lite större hål. Men det kunde man se på buren som JossanH visade. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LinLin
0

Tja jag har ju Liten (erhm…). Fast just nu är hon så vinterfet att hon inte kommer in (eller ut!) någonstans Skrattande Fast jag undrar om hon skulle kunna rymma ens på sommaren… Dels är hon inte speciellt rymmningsbenägen och dels är hon rätt så osmidig.. Brukar fastna med rumpan jämt ^^

Nej men, sen när jag får tag på den där buren så ska jag nog fixa de där största hålen iallafall.. och hoppas på att hon inte kommer ut Fundersam

-eM-
0

Säker på att du verkligen ska ha den LinLin, du lär nog behöva klä in hela buren då. T.o.m Malolo skulle smita ut ur den där och hon är större än Liten. Du kanske borde testa hos någon som har den..

JossanH
1

ja, jag har sett en hona som var i full färd en gång att traska rakt egenom gallret! matte fick försöka trycka in henne igen då rumpan tog emot lite…Glad

Sajtvärd på Iller.ifokus