Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 668 ggr
Loveferrets
0

Engelsk saijt

Med massor av Leksaker. men hur räknar man ut priset på svenska ?

t.e.x. vad kostar den här  ?

http://www.ferretdepot.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=FT114&Category_Code=2BedsBlankets&Product_Count=22

Dom har roliga o fina grejer som inte går att köpa här.

LinaN
0

för att räkna ut vad det blir i kr så använd dig av forex

och välj rätt valuta och omvandla sedan så ser duvad det kostar. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Loveferrets
0

Vad är rätt valuta för den länk jag angav ? hittar inte rätt

UlrikaD
0

Det är en amerikansk sajt så då är det dollar som gäller. Alltså USA slår du på i Forex länken.

Loveferrets
0

#3 tack. Vad heter frakt på eng ?

UlrikaD
0

Shipping.

Loveferrets
0

o tack haha.

Loveferrets
0

Ny fråga, men blir det här rätt, kostar detta 87.46 kr ?

http://www.forex.se/ 

hoppas de funkar med direkt länk.

Loveferrets
0

Nähä de gick inte , sorry

Loveferrets
0

Hmhm , när man räknade ihop de så blir de ganska saftigt ändå, kan man lika gärna köpa här om dom har liknande ju. varför ska allt vara så dyrt. Förvånad

TottsiGirl
0

#9 Sen tillkommer ju även tull och vissa skatter på sakerna när paketet når sverige, så det blir oftast en hel del dyrare än vad det ser ut vid första anblicken. Jag köper mina leksaker och sånt i Sverige eller iaf inom EU då man vid köp inom EU slipper moms och skatter och detär enklare att räkna ut priset..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Betiz
0

sidan hade mycket roligt och bra saker. Tyvärr blir det som du sa Loveferret rätt så saftigt ändå. Men fundera ändå på att beställa lite därifrån hehehe :P

Loveferrets
0

#10, ja de blir nästan lika dyrt som att köpa de här i sverige för här är dom väldigt dyra med sina leksaker o grejer.

"11, tja det är ju faktiskt lockande när man tittar på allt de har, tänkte oxå som du, kanske kan beställa liiiiite hehe. Men då vill jag veta exakt vad det kostar, problemet är att jag ej orkar räkna allt haha.

Betiz
0

#12 hhaha jag kan hjälpa dig om du vill! =)

Loveferrets
0

#13, tack jag ska ha dig i åtanke om/när det blir aktuellt.

Ceciliaolucifer
0

Jag har beställt därifrån och shoppade en massa saker :)
Deras produkter är i mina ögon billiga, men det är frakten som är dyr. Man kommer lätt upp i den "dyra" frakten och då kan man lika gärna shoppa ännu mer eller inte handla alls. :)

Sen fick jag tulla 1/3 av priset på allt jag handlade.

Betiz
0

#15 okej, men tyckte du att det var värt att beställa ifrån sidan?

Loveferrets
0

#16, jag vet inte riktigt, dom har ju enormt fina grejer men med frakt o allt annat blir det skit dyrt rent ut sagt, staratde en tråd för en tid sen o hörde om nån hade grejer liggandes men det verkar dåligt. Det var en som hade en kattlåda dock hehe. Får väl ge mig ut på bla, öb, rusta, jula o se om man finner nått lämpligt.

Ceciliaolucifer
0

#16 Givetvis ;) super att ha saker som ingen annan har, hehe..

Loveferrets
0

#18, obs det Betiz skrev var tydligen riktat till dig, så går det när man ej läser ordentligt .Flört

Kan tro du är lycklig nu va hehe, det hade jag oxå varit.