Phoebes Valpning
Illervalpar var ju som sagt planerade, men valpningen har påbörjats. Nu har redan 5 st små liv föds. Phoebe är oerhört duktig. Tittar till henne då och då för att se att allt är bra, men för låter annars henne klara sig själv. Vilket hon sköter hur bra som helst. =)
Nu är det 6st små valpar =)
Å, så roligt!
Sara
ja det är det verkligen, sitter lite på spänn här :P
redan 6st =) Hur länge har hon håll på??
Hon har hållit på i lite över en timme :)

åh vad roligt grattis. vad skönt dom kom innan ni reser en snabbis på löradg=)
#6 Verkligen! hade ju då en "illervalp vakt" som du säger, mycket skönt! =)
Det slutade med 6 st valpar, mamman ligger nu och vilar med sina bebisar vid sig. Hon är väldigt duktig och tar hand om dem. Om de inte var vid henne så gick hon och hämtade dem. Såååå söta och såååååå stolt över Phoebe =)
Jissis, farligt att visa sånna bilder ghaaa 
hehe visst är det. Tycker det är sååå gosigt att se Phoebe med alla sin valpar. Ser så gulligt och mysigt ut =)
#12, jag kan tänka mig de, jag är inte avis jag är inte avis jag är inte avis, fasen det hjälpte inte…..
#12 kanske hjälper om du säger några ggr till 
Grattis till gelee hallonen! Ser fram emot att följa deras uppväxt!
#15 Tack så mycket :D Kommer komma med uppdateringar om de små liven =)
#12 , tro mig, de hjälpte inte
"gelehallon" hahaha

Åh så sött =)
#17 tror dig :P
#18 =D
Vilka charmtroll=)
#19, bra de, försökte igen idag men nää de går inte ….
Hur är det med dem idag ?
(glömde ju skriva hälften)
Jo det är bara bra med dem =) har vägt dem, 3 st vägde 10gram, en 12 gram, en 9gram och sedan en lite tjockis på 16gram.
#21 vill ju sitta och titta på dem hela tiden, men måste ju låta dem vara :D Fast Phoebe njuter när man kliar henne vid örat och klappar på henne, hon blir avslappnad då.
#23, de kan jag förstå, vill inte lämna dem en minut hihi. men titta kan man ju göra en bit ifrån för då stör man ju inte 

Grattis till valparna, skönt att det gick så smidigt och bra=)
#25 precis, men lärt mig att hålla mig undan :D( nästan iaf :P )
#26 tack så mycket! :D Jo det känns jätte skönt att det gick så smidigt och snabbt dessutom =).

#26 Ja verkligen för det är så mycket som kan gå fel vid en valpning så man blir så överlycklig när det går så snabbt och bra=)
#26, det hade jag ALDRIG kunnat hahaha storngt av dig.