gulligt!
Här hemma har vi ett problem…Vi har en Love, en Alice, en matte- men bara en fleecefilt….Love och Alice brukar sova tillsammans i min tv-fåtölj i fleecefilten. I morse frös jag lite så jag tog fleecefilten och satt i den när jag åt frukost. efter en stund kom Love och blängde på mig sen gick han igen. Han gjorde så några gånger varje gång såg han tröttare och tröttare ut. Jag funderade lite på vad han höll på med. Sen skulle jag lägga tillbaks filten.. Och vem ligger i fåtöljen mycket trött och mycket sur… om inte Love- han väntade på att få filten så att han kunde sova. Efter lite förlåt-kramar var det glömt och Love somnade i filten
jag får väl köpa en filt till bara mig så att gosarna får ha sin ifred…
Du håller på att bli uppfostrad Ylva! 
Sara
Ajabaja, inte sno illersaker! ;) (dvs. allt ditt är deras, allt deras ger du tusan i)
Paulina

haha har oxå bara en filt hemma än så länge… så när jag vill lägga den i tvättmaskinen och tvätta den, blir min Fritz sur över att han inte får följa med filten in i maskinen :P
Fick en fleecefilt av min svärmor i julklapp förra året. Jag hann ta bort inslagspappret. Sekunden efter känner jag hur någonting drar i filten. Gissa vem som tänker kapa den om inte Kentucky! Hon vägrade släppa, när jag lyfte upp den i luften hängde hon fortfarande kvar. Hon skulle ha den till varje pris! ^^ Underbara lilla tjej, dålig förlorare -hon gick och blängde argt på mig för jag var tvungen att hålla i den ^^
Mvh Jenny
hahaha
men vaddå EN filt? Här har vi 2 på sängen, 2 i soffan.. och de är då "mina filtar", sedan har vi 3 i varje byrålåda (de har 3 lådor som e deras), en i varje hörn av lägenheten, minst 2 puffar i varje rum, och ett gäng filtar till, för att inte nämna de 8 som finns i utegården… sedan fick jag köpa en stor kista att förvara reserv filtarna som inte fick plats allihop i garderoben… hmm.. jag börjar ana ett problem :s dags att söka stödgrupp… igen??
Kan tillägga att illrarna har redan 3st + en puff + 2st hängmattor. Men hon skulle bara ha den oxå ^^
Mvh Jenny
Ildereiere eier ingen ting. Vi er bare veldig heldige om ilderne lar oss låne diverse av dem. De eier nemlig alt, til og med oss. Husk det.

ja det har ni nog rätt i…jag håller på att uppfostras…komma och tro sådär att det är min filt!
detsamma gäller tv-fåtöljen, en jacka och min handväska… I Love och Alices ögon är jag nog en ganska busig matte. Dessutom har golvet under mitt köksbord blivit hem åt fanten, en blå tygelefant- han har toalåda, matplats och värsta kudden och passas upp dygnet runt av Love- lyllos!