Ylvas nya bil bur är klar

Snyggt! Synd att det där med tyg på utsidan aldrig skulle funka med mina pälsar….
Amor vincit omnia
Oh! snacka om att färdas tryggt och mysigt
Åh, vad fint! =)
Paulina

#3 tack man kan även sy så att det blir på insidan.
#4 ja det blev en ljus blå som hon valde
Vad fint det blev. =) Ser riktigt mysigt ut. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ser jätte mysigt ut. Även fast mina hade förstört det på en gång. Lite avis att du har sådana som låter dig ha så fint åt dem i bilen. Tror du dina illrar kan lära mina att ge sjutton i att förstöra allt?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7 tack
#8 jag har inte sådant på min bil bur den r inredd inuti i stället .
Vi får hopas att att Ylvas illrar inte förstör nu när hon köpt en sådan fin bil bur samt tyg

Nu har buren genomgått MVG-testet!
och följande har den klarat av…
Klättra på taket 10 poäng
klättra inne 10 poäng
gunga i hängmattan 10 poäng
ligga i bakhåll i 10 poäng
gömma saker i 10 poäng
äta i 10 poäng
jag var lite orolig för att Alice skulle komma på att gå ut mellan gallren men det verkar inte som om det blir ett problem. i 20 minuter försökte hon gå in i buren mellan gallren, till slut gav hon upp och gick in via burdörren…
Tack för att du gjorde en sån fin bur! Det var jättesnällt att du sydde den- jag hade aldrig fått ihop en sån…
på tisdag ska vi prova att åka i den! det blir spännande!
p.s för Loves skull valde jag ljusblå..han har ju lite men efter att ha startat livet med en ljuslila sele…! =) d.s

okej då förstår jag valet av färgen hihihi
vad skönt att dom gillade sin nya bil bur .
får se om vi kan fixa en till så du har ett ombyte till den i framtiden. kan ju vara kul att byta lite oxå.

Vad fint det blev =)

#10 ja det vore jättesnällt med ett ombyte, de har redan provat hållbarheten på fleecetyget…!