Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 585 ggr
Sara
0

Norpan hjälper till..

Jag håller på att möblera om och har plockat ner datorn. När jag sedan flyttat klart på datorbordet (tog max 2-3 minuter) och sätter ihop datorn så är musen mystiskt borta.

Hmmm, vem kan det vara som snott den tro.. Obestämd

Efter lite letande så ser jag svansen på musen (sladden alltså) sticka ut lite underfrån soffan.

Min kära gummimarodör Norpan har så snällt hjälpt matte flytta på datormusen. Skrattande Jag är bara glad över att gummit på rullhjulet är kvar.

Sara

rivstart
0

visst är det underbart när saker 'får fötter' och försvinner när man vänder ryggen till :) fast det är ju lite granna charmen med dessa odjur (läs älsklingar) ;)

// Emma

Medarbetare på Chinese Crested iFokus

Keep talking shit about me.. you're making me famous!

Loveferrets
0

hahahaha , Norpan kanske trodde det var en riktigt mus …

Sara
0

Tssss, då hade hon gått omvägar istället. Skrattande

Sara

Loveferrets
0

#3 hahahahahhaha

Saga85
0

Men Sara, du fattar väl att hon bara ville in och surfa lite på iller.ifokus hon med Oskyldig

leo-
0

Ricky kommer upp och puttar bort mitt finger och tar tag i hjulet och ska dra iväg med musen när jag sitter vid datorn

becka89
0

Hehe visst är det roligat med illrar som hjälper till.

Hemma hos oss har vi elmer som älskar allt som är gummi tex Fjärrkontrollerna och tangentbordets 4 gummi knappar :P

Men han hjälper juh bara matte att få bort husse från datorn när han tar tangenterna:P

Sara
0

# 7 Ett tips är att ta en bred genomskinlig tejp typ flyttejp och tejpa över knappar och fjärrkontroller. Funkar bra här.

Rull hjulet på musen är det värre med.

Sara

becka89
0

#8 Det var en smart ide det får vi ta och testa=)