Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 474 ggr
reptilia
0

Välkommen hem husse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så glad man blir ibland när man kommer hem från jobbet.

Förvara ALDRIG en påse blomjord i städskåpet!

//Joe, Spårvagnsförare

mandariiin
0

haha. alltid lika kul och få den där synen när man precis kommit hem eller vaknat. :P

Faxlin
0

Åhh, men det är ju helt underbart. De ville bara hjälpa dig att plantera lite. Så sött.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
0

Grattis! =)

Saga85
0

Hehe, härligt. Själv har vi jorden i (numer sönderkrafsade) sopsäckar under ytterdörrstrappan. Där gör det ju inget om det "hjälps till att planteras" Oskyldig

Betiz
0

haha fick samma upplevelse igår, det var blomjord överallt. och jag kom hem med ca 8 fulla kassar av mat och visste inte riktigt vart jag skulle börja, jorden eller maten. *suck* =)

elinn
0

Hehe vad snälla de är mot dig dina illrar =)

reptilia
0

Hahaha! Han satt ju brevid och såg så jäkla stolt ut med!

Det pågår ett litet krig här hemma just nu Skrikandes

//Joe, Spårvagnsförare

cannaydia
0

#7 han är ju stolt att han hittade den för hussa bara mååååste ha glömt bort den och Wasp är sååå duktig som hittade den åt husse :-D *Grattis ;-)*

reptilia
0

Måste ju vara nåt sånt. Imorgon blir det att åka till stan för att skaffa lås till ALLA skåp och garderober i hela lägenheten! Hittade även frysen öppen när jag kom hem idag.

Du vill inte låna honom över sommaren Malin? Flört

*Tack tack* ^^

//Joe, Spårvagnsförare

fridaas
0

Så va det på väg att se ut hemma hos mig, hade jorden under diskbänken, men hann plocka upp en jätteglad Banditen innan han hade hunnit så långt, så från och med nu när han är hemma så knyts det fast ett band runt handtagen så att han inte kan öppna dörrarna, funderar på att skaffa barnlås snart..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.