Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 432 ggr
Velsan
0

Kentucky

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är då Kentucky ensam kvar. Hon har varit ett riktigt monster, gick länge under namnet "djävulens avkomma", högg först och tänkte sen, verkligen tuggade sig in i fingret. I grunden låg att hon verkade väldigt rädd och osäker, jag har nu tränat upp hennes säkerhet med hjälp av att ha en handske på ena handen så att jag kunnat ta i henne utan att utstråla nån rädsla som hon kan känna av.

busat med henne, klappat henne och gett henne godis. Undvikit att bli biten så att jag sluppit fya henne. Hon har bara fått beröm och det har gett resultat, har nu slutat använda handskar och inte blivit biten än. Tagit bort vatten hinken från rummet. Nu är hon äntligen som en valp ska vara orädd och busig! Tror hon kommer kunna bli helt underbar i framtiden! Vägde henne och nu är hon uppe i 850 g :) 14 veckor gammal.

Får se om jag kommer kunna hitta en kamrat åt henne sen.

Lägger upp ett par nytagna cam bilder :)

Velsan
0

.

Weazel
0

Så søt hun er! :) Godt jobbet!

Velsan
0

tack :)

Theres
0

Jäkla söt hon är =)

golf.ifokus.se

sarae
0

Härligt att ni gjort sånna framsteg! bra jobbat! Å hon e ju så underbart söt det lilla trollet!

Madde
0

Hon är ju jättesöt. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

gameover
0

söt hon är!

Vi får ju ta och fixa så att systrarna får träffa varandra lite snart ;*

sarae
0

å hjälp va sött! vad har vi sagt om att visa söta valp biler!! varna först! ;)

emoflickan
0

sööööt. hon kan få komma hem till mig :))

smurfb
0

Nej det kan hon INTE.

emoflickan
0

glädjedödare!!!!!!!!!!!!

Velsan
0

haha joel kanske inte gillar henne :P

emoflickan
0

Vanja, pft!! han vill bvara förstöra för mig!!! vadå 5 illrar räcker?! vem satte dom lagarna?! vava?! skitsnack ;)

Faxlin
0

Ohh, vilken sötnos. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

smurfb
0

Frodo är ensam som 5 illrar. Iofs räknas albin knappt, han för inte mycket väsen.

JossanH
0

sååå attans söt hon är! Bror Triton säger hej!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

Brorsan e ju inte nådigt söt han heller ;)

JossanH
0

Det är kul på bilderna av Kentucky och Chianti- dom är så lika Triton och jag har ju fått höra att Triton ser ut som en hona i huvudet! och han är så liten om man jämför med hans bröder… =)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Velsan
0

Va å fota lite hos en kompis igår, kentucky sprang upp på skärmen å poppa så hon fastnade faktiskt på ett foto :D visst e hon fin.

Vi har verkligen börjat få en fin kontakt nu! Inte en tillstymelse till att vilja bitas längre! Å när vi skulle åka hem från tom å pirjo idag så hade hon somnat med de andra illrarna, men hon kom när jag ropa å ville upp i famnen, bara hon kom :D hon kände igen mattes röst! Är så glad! Sen sov hon i mitt knä på tåget hem! E kär!

gameover
0

kul att det börjar gå bra nu ;)

jisses vad söt hon är, jättefin bild btw.

JossanH
0

ibland tar det tid att verkligen få den där fina och speciella kontakten med en ny iller. Samma sak var det faktiskt med mig och Triton. Det var väldigt länge som det var Pegasus & dexter och sen triton. Klart att jag älskade min plutt men det är först dom senaste månaderna som man verkligen känner att det är Pegasus, dexter och Triton. Äntligen vet vi exakt vart vi har varandra och det är nog vad som hänt dig och Kentucky också! Det är så skönt när känslan plötsligt är där och man vet att man kommer ha det där bandet så länge man får leva tillsammans!

Måste även påpeka att den bilden var såååå fin!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Velsan
0

tack! jo det är en lättnad, var ett tag jag funderade på att ge upp och lämna tillbaka henne, men kunde samtidigt inte eftersom jag inte visste vad som skulle hända med henne och kände att hon får det ändå bäst hos mig. Men nu har det slagit runt totalt! Känner verkligen den där speciella vi hör ihop för alltid känslan!

Faxlin
0

Vilket fint kort du fått till där.
Är glad för din skull att ni börjar få en bra kontakt. Det är du värd gumman.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars