Städdag.
Jepp, eftersom iFokus kommer ligga nere under dagen så blir det alltså städdag.
Det passar utmärkt, för mamma ska ha tupperwareparty ikväll.
Eftersom hon bojkottar mitt rum och hallen för det är där Melwin håller till mest så är det väl bäst att han får sig ett bad, och att golvet torkas med lite ajax =) Måste nog slänga ut hans sovdyna med, han kan få nån av de nytvättade så länge =)
Men bästa sättet att börja allt på är… exakt…
Fruskost och tv :P Ska kolla OC =)
golf.ifokus.se
Städa är inte ens lönt här hemma just nu, iallafall inga storstädningar. Håller just nu på att packa ner mitt hem i kartonger, så om inget annat så har pillrarna jättekul med att klämma in sig i dom packade lådorna. Ska flyta om ca 1 månad, så sädningen får vänta tills vi har fått bort allt. Kommer inte ens att sätta upp julpynt i år, inte lönt då jag inte har någonstans att sätta eller hänga det på.
städa kommer jag inte göra fören den då julen ska packas upp den 1 advetn självklar damsuga lite då och då med inte städa för en först då… ÄR EN LAT MASK 
haha jag har också städat hela dan också faktiskt, fanns ju inget att göra vid datorn :(
ehehe jag har oxå städat….fick grym abstinens när iFokus var nere ;) hmm man kanske ska stänga ner en gång i månaden i ca 3 timmar så vi alla får stor städat ;)
Har oxå storstädat idag.. Jag har fått nått kvalster på blommorna så jag har fått städnoja. 
Sara
blommor? Vad e det? Kan man ha sånt hemma? 

vad skönt, verkar inte bara vara jag som haft abstinens idag då =P har packat upp lite, men inte allt ännu..orkar inte..

hmm.ska man erkänna med att man faktiskt oxå städat idag? haha..vi e nog mer lika allihop än vad man kan tro…lr ah…lika sjuka iaf :P

åh, det luktade SÅ gott i mitt rum, mamma var riktigt stolt, sen stack jag till zige och kollade på Veronica Mars, å när jag kom hem hade ju min syrra å hennes kompis lekt med Melwin å tagit in hans dyna som jag hade lagt ut för den skulle tvättas, så nu luktar det igen =/ Och sen är det oljigt, för han ville inte bajsa, så han fick paraffinolja, nu har han bajsat :P
golf.ifokus.se

Gisses va alla är duktiga. Jag borde verkligen städa. Ska komma nån kille och kolla på lägenheten imorrn. men orka!?
Japp då har jag städat hela dagen sen jag kom hem. =( phuu vad jobbigt det var men Ack vad nödvändigt.
Så nu hoppas jag att vi inte behöver storstäda på ett bra tag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.