Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1076 ggr
Jenahbella
0

träff i norrköping?

Någon runt norrköping som är sugen på illerträff i helgen som kommer? :)

Jenahbella
0

*putt*

TheUnknown
0

Jag, Allex, Bambi och Rambo är sugna. :D Dock inte i morgon, lördag, före 17 då vi tvättar. :) Kramis på dig o alla illrarna

Jenahbella
0

på söndag kväll då kanske? :)

TheUnknown
0

#3 söndag blir utmärkt för mig o jag antar att de går bra för allex med. :) jag bad killen som bor nära oss med illrar att oklla in denna tråden. skulle vara kul om han och hans tjej kom också. :) synd att inga fler skrivit i tråden. har ju själv försökt med träffar i norrköping… men de verkar inte finnas så många i norrköping… :S

Jenahbella
0

okej :) ja de vore ju kul om de kom nån mer :)

[kloakmunk]
0

*putt* jag vill att fler kommer.. =)

Jennsan
0

Är det uteträff som gäller då eller? Och vilken tid imorgon isf?

Jag och mina illrar Sigge och Murmel är lite sugna på att komma faktiskt. Var i Norrköping? Kanske vill min kompis och hennes ena iller följa med. Vi får se det beror på. Jag kanske är lite sent ute?

Jenahbella
0

japp det blir ute träff imorgon :)
jag hade tänkt klockan sex, vid folkparken, vi kan mötas vid sibylla.
vore jättekul om ni kunde komma! :)

[kloakmunk]
0

jag och anna har hittat en kille som tror han vill följa med… =) skulle va kul med jätte många…

Jenahbella
0

åh va kul :D

[kloakmunk]
0

anna kanske redan sagt till dej ? ..

han har två illrar men han tar nog inte med sej båda då den ena inte e vaccad..

tar du med dej allihop då?

Jenahbella
0

hon sa att nån mer kanske skulle med :)
men jag ska ringa henne imorgon :)

ne jag tar med mig två av mina :) lilla lousan får stanna hemma :)

[kloakmunk]
0

jo jag tänkte på de, hur mår hon? hon tycker ju inte om mej hon biter ju bara mej i fingrarna.. Skrattande

komigen nu alla på iFokus … några fler ska vell med??

Jennsan
0

ja jag har pratat med min kompis och vi kommer gärna.

Men vi åker ifrån örebro och vet inte var sibylla ligger. Är det nån som vet vad gatan heter? Så kan man knappa in det på gpsen.

Det ska bli kul att träffa er! =) Ses imorn.

Jenahbella
0

värmlandsgatan heter gatan mitt emot :) sibylla ligger på norrapromenaden :)

TheUnknown
0

#5 vi träffade killen idag o han skulle förmodligen komma. men de va inte hundra.

#14 örbro? ojsan. hur kommer det att ni fick ett ryck att komma till norrköping då? hehe. baaaaarrrra skoj. :D kanske går att knappa in folkparken på gpsen? ingen aning iopf. :) hoppas ni hittar. ni kanske kan ringa om det blir besvär? skickar mitt nr i ett pm.

Jenahbella
0

trevlig träff me trevligt folk och trevliga illrar :D wei :)
ja, förutom att rambo inte ville pussas utan högg mig i läppen ^^ :D

TheUnknown
0

#17 höhöhö. förlåt då¨:P men ja det var en trevlig träff. :) skojjigt att träffa flera illrar och det gick ju såå bra med alla… ja förrutom att din alvin bet rambo i ögonlocket o att rambo sedan gav tillbaka på dig. hahaha. :) men det var skoj som fan. vill göra om det måååånga fler gånger.

Jenahbella
0

haha jo läppen e skitsnygg idag ^^ å säkert nån vecka framåt :D du får se imorgon :D hah!

TheUnknown
0

#19 haha a jag får göra det. :D:D:D Är säääkert as snyggt! Någon som komenterat det på jobbet eller så? :P tss

Jenahbella
0

haha japp ^^ ja sa de, att ja va me om en svår misshandel av självaste rambo ^^

TheUnknown
0

haha okej. :P

Är det någon annan som vill ses på en illerträff i Norrköping? Jag och Fnuha hade tänkt oss att försöka ses varje söndag. Så det är ju bara att säga till om någon vill komma. Skulle vara jätte kul om fler kommer. :)