små ljud
senaste året har frithz börjat låta mkt mer än han gjort innan. suckande, knorrande och små pip. mest vid tillfällen då han trivs och när han sover.
poppar gör han i stort sett aldrig, när man leker med honom andas han högt i små väsningar med munnen öppen (alltså, inte väser).
är det något som kommer med åldern eller "pratar" han mycket? det kom över en natt (typ) för han sade aldrig ett ljud innan. (inte för att det stör, jag tycker det är ganska trevligt!)
hur låter era illrar?
Liten säger inte så mycket alls just nu. Hon poppade en massa förut (då var Ozzy tyst) men sen när Ozzy började så slutade hon
Ozzy däremot har en massa ljud för sig. Poppar när han leker, knorrar, gnyr och sen det där väsande ljudet som nog är samma som du pratar om?
Låter lite som en väsande utandning och det är bara när han leker, speciellt om han leker med mig och inte Liten.

väsandet låter som om han typ asgarvar, alltid när han backar eller skuttar lekfuult och så har han munnen vidöppen. jättesött!
jag tycker de låter som de e andfådda när de gör de där väsande andningen :P mina gnyr i sömnen, å låter besvärade å poppar å kan typ srika också iaf kentucky när hon blir överraskad :P
Tjabo väser ju som bekant JÄMT hehe. det räcker med att man tittar lite snett på honom så får man en väsning tebaks ;) Albin pratar en del med sig själv, småsnackar sådär, kan ha med dövheten att göra =) Bilbo snackar sällan och väser ännu mer sällan :) Gimli pratar i sömnen hehe. Frodo har fortfarande ganska mkt valppoppande. hehe och som Vanja skrev, kan ge ifrån sig stortjut in han blir rädd. Men om jag skrämmer honom blänger han bara, däremot satt Joel i soffan och typ svängde ut med benet en bit från honom och han gav ifrån sig världens vråååltjut. Han väljer sina stunder den.. =)
Mina illrar pratar väldigt mycket faktist =), eller Snowflake är rätt tyst, men Tindra ploppar och lek-väser och har sig en hel del =) hehe
men den illern ja träffat som pratar mest är Damien, haha , han väser och ploppar och låter hela tiden
så himla kul att se och höra :P, man kan busa lite med honom så väser han och ploppar han i en kvart :P