Illerbok?
"I'm the ferrety sort. I've got loads more energy than sense and I just can't help sticking my nose into things. Or making a mess out of sheer enthusiasm."
Är inte det en beskrivning på en iller så vet jag inte vad. Så jag föll ju som en fura för boken som hade texten på baksidan *ler*
Och då kan man väl säga att det är en "illerbok"?

Vad är det för bok? Den vill jag ju helt klart läsa!
Samma här, verkar vara något man kan skratta åt också och inte bara få info om iller
Nja, den lär inte ta lång tid att läsa och inte lär det heller finnas mycket "info" om illrar i boken heller. Det är en sagobok "The Ferret Princess" men jag var bara tvungen att ha den.

#3 Haha, vilken titel…är det en sån man ska läsa när man vill att illrarna ska sova? =P Kan behöva en sån nu, har busat nonstop i en timme och båda bara flåsar runt fortfarande…har inte kommit i årstidsform ännu känner jag.
Ang böcker :) Min kära sambo beställde för ett tag sedan lite illerpresenter i smyg till mig. Den perfekta överraskningen. Bland annat fick jag den här boken.. Den är full av roliga illercitat som är skriva ur en illersperspektiv! Det roligaste citatet var " Ferrets makes better pets than dogs. You dont have to take us out for walks, any corner in the house will do! 

#5 börjar just fundera över om Love har smygläst den där…
#5 tack vare din underbara karl fick ju även jag en sån bok :) Helt underbar!

#5 "Ferrets makes better pets than dogs. You dont have to take us out for walks, any corner in the house will do" Haha den var riktigt bra =)=)=)
#5 vart är boken köpt? Någon aning?
#9 Den finns nog på många olika ställen, tex den här sidan ,
Men min sambo beställde lite andra illersaker också, så jag tror inte att det var därifrån. Är det väldigt viktigt med exakt varifrån så tar jag reda på det :) Vi var nöjda med leveranstid och allt sånt så det kanske det är värt?
#10 hehe det spelar nog inte jätte stor roll vart. :) Man kan ju iof. leta lite på google och jämföra priser kanske. :) MEn hur lång tid var eran lev. tid då? tack för sidan. ska kolla den genast