Tvättdag
Idag har vi tvättstugan och passade på att tvätta alla illrarnas sovfiltar. Tvätt är ju som vi alla vet, helt fantastiskt roligt.

Sen när man busat i tvätten måste man ju ta igen sig…. men matte har ju tagit alla sovfiltar.. så här löste Elliott problemet.

Belsebub hade en annan variant. Det brukar vara en puff precis där han ligger.
#3 *ASG* klockrent ju! snacka om att vara ett vanedjur ^^ Hoppas du snart är klar emd tvätten så de kan få tillbaka sina sovsaker ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

jag hatar när man får massa iller päls kvar i tvättmaskinen och torktumlaren när man är klar!
Har oxå tvättat idag. *tråkigt*
Sara

Nu är dom små lyckliga. Den rosa puffen står på sin plats så belsebub slipper sova på golvet=p
Jag borde tvätta…. men har roat mig med att reda ut håret istället… 2 veckor utan att borsta och midjelångt hår…. ingen bra kombination.
Belsen då! Inte lätt när man är liten och sovstället blir stulet!
Vill inte tänka på morgondagens (hrrm, idag) eftermiddag med inbokad tvättid… Noll strumpor, är väl tvungen. Avi kommer hata mig för att jag stjäl hennes sovställe numero uno - tvättkorgen med smutstvätt!
Paulina

Visar verkligen att han älskar den puffen hehe
Hahahaha!
Visst är det roligt när man snor alla sovställen och dom bara "Eh Va??" 
men belsen då!! du vet att du inte är riktigt som du ska?
Men vad är det med illrar o smutstvätt? Alma brottades tydligen med ett par skitiga trosor hon stulit ur tvättkorgen när husse låg i badet…. *bläh* litet äckligt eller så ^^

#12 Jo han vet nog det, men puffen är ju ljusrosa… kan du klandra honom?
#13 ingen aning, rätt ok med MissTake för hon vill gosa med nytvättat blött medans Sara kan ligga och sova och sniffa på äckliga svettiga smutströjor :S