OT - Har ni fest eller..?
Är det bara jag som känner mig ensam eller är det helt dött på iFokus just nu? På varenda sajt jag brukar vara på i iFokus så är det torrlagt.
Eller vänta, är det kanske jag som inte har nått liv en lördagskväll?! 
Funderar på att sy lite hängmattor/sovpåsar men mina fingrar/händer är svullna som prinskorvar, så det är nog ingen idé det heller.
Sara

Nädu… alla är på fest men jag får inte komma :) Tjofaderittan :) För min kompis kusin + hennes bästa kompis har fått för sig att de inte gillar mig fast jag inte ens känner dem.
Men det är lugnt, jag ska på en annan fest ikväll, och inte förrän 12 heller…
Ska eurovison song-protestera lite innan :)
golf.ifokus.se
Mina kompisar har inte ens fester… De är i bollibompa åldern. 
Sara

Själv så är jag 27 år och hemma hos mamma (låter sorgligt men är mycket trevligt), så det finns allt fler som inte är på fest. Har med en av mina illrar och vi tänkte kolla på eurovision senare :)
Be a rainbow in someones cloud
själv ska jag jobba natt.. suck
själv ska jag jobba natt.. suck
Jag har paltkoma i soffan med killen, verkar inte hända mycket annat en lördagkväll som denna ändå. Hade så trevligt igår så det gör mig inte det minsta! ;)
Paulina

jag är hemma själv och städar ;) orkar inte gå ut och träffa folk just nu. ska se melodifesten sen ;)
Jag är hemma jag. Har gjort pizza och vägrar röra mig ur fläcken, haha. Ska vänta tills melodifestivalspektaklet är över, sen ta över tvn och glo på vad som helst tills det är dags att gå ut med tidningarna.
Orka festa två dagar i rad *Saga = lillgammal tant*
_No way! Yes way!

Här händer det inte mycket, har nydligen kommit in från kvällspromenaden jag börja göra med Birdie, och hon var väl inte allt för glad att komma ut för det tog lång tid innan hon började röra sej. Det var typ två steg fram ett tillbaka och sen står vi och titta på något i ett par minuter, det var till och med så att jag nu denna gången (fast jag gått den vägen x antal gånger) hittade harsyra, vilket jag älskar (men de är ej helt mogna eller vad man ska säga). Men det gick så långt att till och med Birdie började fundera på vad jag plockade när hon såg att jag åt på något.
Inte förrän vid tredje tillfället som jag plockade lite var det som hon tänkte "nu har du ätit tillräckligt nu går vi"
. Men kommer vi bara till den plats som vägen svänger av hemmåt så går det riktigt fort, sen får man ju inte att gå hennes favorit väg heller (skippar man den blir hon riktigt sur och drar hela vägen hem) utan hennes väg måste gås också (eller ska jag säga springas? För inte kan hon längre gå den vägen utan där går det verkligen fort, då får till och med jag springa för att jag inte ska bli hängande i kopplet). Den korta väg som är framför ett hus är det typ först hem som gäller.