iller på blocket....
en liten tös på blocket…

Så fiin hon vaR=)
Hon var riktigt fin. Och upp i åren oxå. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
är det borgarn tror ni?
Nej det tror jag inte. Han har inte så gamla illrar. Han har vad jag vet en iller som är från förra året, Och nummer 2 är definitivt inte så gammal.

5.5 månader står det faktiskt!

jag tror faktiskt att det är Borgarn><
jaså, ja då kan det helt klart vara han. Själv läste jag 5,5år. =) hihi. Måste erkänna att jag är riktigt trött. Blir nog sängen för mig nu.

Borgars illrar är ju födda i juni så de är visst så gamla. 060606 ni vet. Så åldern stämmer in…
Men han måste nästan ha fått tillbaka denna hona?

Hmm, kan vara Borgarn. Men det skulle i sådana fall vara valp nummer två som jag vet att han får tillbaka. Skönt att de kommer till honom igen i alla fall. Känns mer seriöst när uppfödaren tar tillbaka dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej jag har svarat på den där annonsen på blocket och svart som jag fick av han var:hmmm vaad menar du nu?
jag har ingen iller? hehe :Bone peeler. Och det var svart jag fick av han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Japp Det är min lilla Cockie.
Och nej "Nicko"-#10 Du har INTE mailat mig. Så det är inte jag som mailat dig.
Men skulle inte hon flytta samtidigt med damien?? i vilket fall, har damien hittat "rätt" familj nu??
Sajtvärd på Iller.ifokus
hej
#13 min Mail är INTE bone-peeler@hotmail.com , ni har nog helt enkelt råka tryckt på fel annons eller så! =).
#12 Ja, Jossan, Damien har hittat rätt hem, och nej detta ska inte bli någon diskussion om "hur bitig han är", jag känner Damien bäst. Tack. =)
#14 för JA, det var ju JAG som drog upp det…
Ursäkta mig för att jag bryr mig om din iller och hoppas att han hittat ett varaktigt hem så han slipper flytta runt.. Ska genast sluta bry mig!!
Sajtvärd på Iller.ifokus