Adrias valpar - 5 dagar
nej.. jag kan inte hålla mig till 1 vecka ;)
Så jag måste få skryta lite med underverken och spamma med lite bilder :)
Hanar: 22, 23, 25 & 28 g
Honorna: 22, 22, 23 & 25 g

Ett långt naaaaw ljud härifrån*dreggel*
Du vet vell att du måste varna för nosbilder?det är riktigt förbjudna bilder vettu
#9 va? vaddå? nu vet jag iiiiiinte vad du talar om 

#10 Det tror jag nog att du vet när du har så många sötnosar så kan det bli riktigt dyrt. Det kan gå så långt att du får lotta ut valparna till iller.ifokus medlemmarna och en grabb till mig självfallet

#11 hehehe ooops… i straffavgift då? :P

Naaaw så söta! Fast är det bara jag som tycker dom ser ut som gammelmorfar med alldeles för lite hår på huvudet(sista bilden)? haha 
Upprepar: "jag ska inte ha en valp iår, jag ska inte ha en valp iår, jag ska inte ha en valp iår…"
Paulina

Men gud så sött Sara =)
Förstår om du inte kunde hålla dig till en hel vecka med att visa oss sånna underbara bilder =)
Oj oj oj… Jag peppar som tusan på att få komma o hælsa på o bara få træffa lite illerbebis.. Att dom sedan førmodligen blir værldens finaste små bebisar hør ju inte hit.. Gaaaaah- vill ha- Ska inte- VILL!!- SKA INTE!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#13 haha jag håller helt med :P
#14 mantra på du :P
#15 tackar :)
#16 HAHAHAHA du och gollum eller`?
åååå så söta de är =)
Så söta, när börjar du ta emot besök då sara ;) Nämen de är såå fina så o så de växer
Så söta, när börjar du ta emot besök då sara ;) Nämen de är såå fina så o så de växer
# 21 du är välkommen när du vill :)
Ursäkta mitt dubbel inlägg såg inte det förens nu :(
Jasså :P men jag trodde de skulle "växa" till sig lite först, bli x antal veckor gamla

#23 hälsa på går nog bra ändå om nån vecka, då adria är såpass lugn.. fast särskilt "roliga" är nog inte valparna förns om ca 3 veckor :)
"Jag ska INTE, jag ska INTE, jag ska INTE!" Det är taskig marknadsföring att de piper, är supermjuka och har morrhår och allt annat i miniatyr! Tortyyyyr!
Paulina