hahah en rondell hund? Kul! vi har typ inga rondeller i göteborg, så det var ju bra att jag fick se det på kort i alla fall ;)

Det fanns en till vovve på andra sidan, typ en liten tax, men mamma ville inte köra fler varv i rondellen :D Så fick inte med den på kort…
golf.ifokus.se

fattar nada
varför har de hundar i rondellen?

aha nu läste jag JossanH tråden om rondellhundar så nu jag fattar jaja

jag fattade åxå nada för nån dag sen när jag gjorde nån flummig tråd och åsa skulle göra rondellkatter :P men nu fattar jag :)
golf.ifokus.se

haha, japp lite skojigt med rondell hundar och katter tycker jag :-)
Tycker eran rondell hund var häftig Thessan_87
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

är det ingen som har bild på det första rondellhunden? :P
golf.ifokus.se

Ja, det hade varit roligt att se faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, eller andra rondellhundar i övrigt =)
golf.ifokus.se
här har ni den allra första rondellhunden. gjord av Stina Opitz.
här kan ni dessutom kolla på alla andra små rondellhundar som har poppat upp runt om i Sverige.
nä nu puttar vi upp tycker jag 
Vi upptäckte idag att vi har en rondellhund här :)
Har sett ett 10-tal av dess hundar, första gången jag såg en så tänkte "vem har satt denna träbocks liknande hund i en rondell". Sen fick jag reda på att det är någon som gör dessa och kör runt i Sverige och "smyckar" rondellena.

Ja, det e ju lite roligt att detta kom upp idag för just idag när jag körde ifrån stallet så sog jag två hundar ( två pudlar som satt ihop) i en rondell här i kungälv,kareby! Lite komiskt.

fattar inte va rondellkatter å rondellhundar är…vart hittar jag tråden? har letat.
har puttat åt dig ;)

åh…tack=) nu såg jag=) intressant=) jag skua hålla utkik efter dem:)

HAHA.. typiskt att man ska bo i Enköping med en så töntig rondellhund. Jag kan verkligen rekommendera er att gå och kolla hur våran hund ser ut..*ASGARVAR*
#18…men nettan! Du kanske skall köpa den här och placera ut i rondellen istället! 

mm, mycket vackrare..*fnissar hysteriskt*

kan du inte ta kort på din töntiga rondellhund då så man får se? :P
golf.ifokus.se