Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1206 ggr
sofie
0

Kola tösen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har Kola somnat in, hon har förmodligen somnat in helt i sömnen. I torsdags kväll blev Kola dålig och jag börja ge henne medicin morgon och kväll eftersom det va den typiska insulinomsymptomen. Hon lekte i torsdags med systrarna och va pigg. Igår va hon inte lika pigg men hon åt sin medicin på kvällen. Jag kunde verkligen inte tro att hon va så dålig. Vad det nu än är som hänt måste det ha kommit väldigt fort. Jag hoppas att min lilla tös inte led. Vi kommer sakna henne otroligt mycke. Nu får hon träffa Örjan igen. Sov så gott gumman. Hjortrongull "Kola"

sarae
0

beklagar så din sorg sofie! Kola var en underbar tös. tröstkramar från oss alla

[LiisaDagger]
0

Beklagar sorgen.

Goseiller
0

Beklagar sorgen Gråter Alltid lika sorgligt när våra älsklingar går bort.

Tröstkram

ferretgirl
0

Beklagar er sorg, det är tungt att mista sina älsklingar.

UlrikaD
0

Nämen inte Kola. Åh, vad ledsen jag blir. Kommer ihåg när ni fick henne, jag var ju också så intresserad av henne då. Men hon hamnade i det perfekta hemmet med sina nya bästisar. Lilla Kola, jag kommer inte att glömma dig!

Ceciliaolucifer
0

Jag beklagar sorgen Sofie, hon var en jätte fin tös.  Tänker på er. Det bara att höra av dig om det är något.

Bernard skickar styrkekramar till dina systrar..

Sara
0

Beklagar sorgen! Fast vilken iller kan få det bättre än att somna in hemma i tryggheten.

Sara

Aviendha
0

Beklagar sorgen!

Musiken
0

Beklagar!!

Faxlin
0

Beklagar så din förlust, det är alltid tungt att mista ens kära vänner.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ChristineL
0

Extramattes lilla plutta! Hon har det bra där hon är nu. Tänker på henne och på er.

Madde
0

Beklagar sorgen enormt. Gråter Hon har det bra hos Örjan nu.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Usch vad hemskt Sofie, beklagar verkligen Gråter

Nu har hon det bra tillsammans med Örjan.

Tänker på dig. Hör av dig om du vill.

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla för era fina ord. Är tomt här hemma, hon trippade alltid fram som den fina prinsessa hon va och nu kommer man aldrig få höra det. Ingen som står och väntar på medicinen varje kväll och ingen som kommer bita besökare i fötterna för att dom inte uppmärksammar henne! Hon va helt klart speciell den lilla prinsessan. Men nu får hon vara hos brorsan Örjan igen.

#5 Tack för dina fina ord, dom värmer.

Och tack alla för ert stöd att ni finns där för mig.

Sarah
0
MimmieM
0

Underbara Kola-biten. När jag såg henne första gången så blev jag helt fast, den sötaste iller jag någonsin sett. Hur tar systrarna det?

Massa kärlek ifrån oss i Göteborg

Carpe Diem

JossanH
0

Tänker på er Sofie.. Så hemskt att förlora en vän. Kola var en söt liten kola hon..

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

#16 Tack för kramarna. Nu leker Kola med bubbisen iallafall och dom mår bra.

#17 Ja hon va verkligen speciell, hon fånga många hjärtan med sin söthet. Jodå systrarna tar det bra, men Betty och Bianca har nog legat brevid henne hela tiden tills jag hitta henne. Sen vek dom inte från min sida på hela dagen. Men dom lekar och äter iallafall. Men hon är saknad.

#18 Tack :) Ja hon va en liten kola verkligen.

MimmieM
0

#19 Usch, nu kommer tårarna. Jag är lite kinkig idag!

Carpe Diem

Sarah
0

#19 Ja hon och brorsan har kul ihop nu. Underbara individer som alltid kommer att vara saknade :(