Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 746 ggr
Satmaran
0

Salsas bebisar 4 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite försenat kommer denna tråd men nu är de äntligen vägda och lyckades få de flesta på bild.

De är bara underbart söta och gulliga. De äter ordentligt med kött och allt annat smaskens. Salsa har fortfarande massor av mjölk och visar inga tecken på att vara trött på de små vampyrerna ;)

Jag börjar med en liten Magnolia. 197 gram idag.

Satmaran
0

Nova. 198 gram och söt som socker.

Satmaran
0

Luna. 190 gram.

Hon vill inte öppna små ögon riktigt än, men snart så.

Satmaran
0

Minsta lilla tösen är reserverad men inte tingad än. Hon har därför inte fått något namn, så jag tar mig friheten att kalla henne Mimosa så länge ;) 187 gram.

Satmaran
0

Försöker fortsätta med grabbarna men det vill inte fungera. När jag ska överföra bilderna, så hänger sig hela systemet och jag kommer varken fram eller tillbaka :( Måste tvångsstänga datorn och börja om från början. Nu har jag provat 3 ggr, men det vill sig inte.

Ska försöka senare. Jag vet inte om det är min dator som krånglar, men jag tror inte det eftersom det går alldeles utmärkt att bifoga bilder i mailen. Det är bara härinne det strular. Är det fler som har samma problem?

UlrikaD
0

#4 Jag har samma problem ofta med iFokus just att det hänger säg och jag måste stänga av och börja om. Skitjobbigt när man håller på att ladda upp många bilder på raken.

Goseiller
0

Så underbart söta töser Kyss

Satmaran
0

#5 Aha, så då är det varken mig eller min dator det är fel på ;)

Det är väl bara att försöka igen senare eller imorgon.. suck!

Telefonkontakt
0

åh, så söta de är :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Satmaran
0

Här kommer knätofsen. vikt 237 gram.

Satmaran
0

Största vilfärgade grabben som envist kniper igen ögonen. 254 gram.

Satmaran
0

Minsta grabben! 215 gram. Bara aningen större än Nova men en söt liten kille.

Satmaran
0

Det går trögt, så jag fortsätter imorgon.

Grabbarna har inte fått sina namn än, för vi väntar på att Dennis ska få tummarna loss och komma hit och välja vilken av dem han ska ha och sen kan de andra välja sina i tur och ordning. Hoppas att vi snart ska ha rett ut vilken som ska hit eller dit och att jag även vet vad jag ska kalla de små liven ;) Killer-Kim och Buster har jag hört än så länge :)

Faxlin
0

Nej tyvärr är du inte ensam om att ha problemet Satmaran, det är nog alla som har det med att få in bilder. Trist men sant.
Fördelen är att du vet att det inte är din dator som jäklas. ;-)

De är i alla fall så söta att det borde vara brottsligt att visa dem. Passa dig så jag inte kommer och kidnappar en av dig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DennisJannesson
0

Haha fick loss tummarna nu och kommer imorgon ;)

Ska hitta den lilla killer-Kim ;)

LillMickis
0

Fiii fan va söta! Iller fötter är bland det sötaste som finns. Små rosa tår som spretar åt alla håll! Väntar tålmodigt på mer bilder.

Själv sitter man och funderar på  famn… Tricky tricky det här med namn. Ska ju va unikt, bra och framförallt passande.

Satmaran
0

Här kommer mellanstora viltfärgade killen. 236 gram igår.

Satmaran
0

Lite bättre bild på minsta viltisen, men han är en energisk kille som inte vill vara stilla ;) Full fart ;)

Satmaran
0

Nu är 3 av killarna placerade hos sina rätta hussar.

Grabben med den vita magen flyttar tillsammans med knätofsen till Dennis. Vita magen heter alltså Killer-Kim och Knätofsen heter Åskar från o med idag. Den största viltfärgade killen ska bo hos Peter och namnet blir Nemo.

Här kommer bild på Killer-Kim som igår vägde 245 gram.

Satmaran
0

Killer-Kim igen. Slår vad om att han blir den snällaste lille soffkudde man kan tänka sig och inte alls lever upp till sitt tuffa namn =))

Jenahbella
0

killer-kim e ju SÅÅ söt! :D coolt namn me ju! :) hehe

misslee1987
0

#16 är min älskling =D (L)

Satmaran
0

Ja så fick vi rett ut de sista också. Mellanviltis heter numera Buster och ska bli sambo med Lena:) Minstingen ska flytta upp till Mikaela i sthlm.

Goseiller
0

Så alla valparna gick åt i denna kull också Lillan?

Satmaran
0

#23 Japp nu är det slut för denna säsongen :)

Inga fler bebisar kvar, alla har hittat sina mattar och hussar.

Som vanligt har jag de mest underbara valpköparna ;)

sotlynx
0

KyssGlad

misslee1987
0

Kyss naaawhh =D Vad gulligt sagt (L)

Faxlin
0

#24: Vad tomt det kommer bli för dig sedan när alla har flyttat. Men jag håller med dig. Att veta att man har hittat superbra hem är så otroligt viktigt för att man ska stå ut med att de flyttar. Jag personligen är glad att de alla snart är flyttklara så jag slipper dina dreggeltrådar där jag får sitta och längta efter småttingar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnderssonPeter
0

:) Längtar redan till den 5 juni, räknar ner tiden :P

Räknare

Marleneojol
0

Hur underbara som helst!

misslee1987
0

Jag håller med dig Petoj.. Jag längtar med =D

Norrskenets
0

Farligt söööta=)

LillMickis
0

Mm… Nu börjar nedräkningen. Fan det här är det värsta! Väntetiden! En månad ska passera……. Som tur är har jag lagrat upp med en massa nya PS2 spel, så jag har att göra. Men fan asså… Dagarna lär krypa fram.

Längtar redan efter lille Mason. Nu när han har fått ett namn å allt så kanns det ju mer på riktigt. Jättesöta bilder!

sotlynx
0

Åh, älskade små riskteckningar! FlörtRäknar nedåt jag också!Glad