Adria - Bildspam
Måste ju sysselsätta mig med något när jag sitter i valphagen… så här kommer lite bilder på den blivande mamman, om allt går väl.
gullenos!
Adrias nya "väntabarn" kompisar hehehe… hade även planer på att använda dem i ett desperat försök att hålla lite sexualupplysning med avanti.. men det verkar ju inte behövas ;)
Jag jag ÄR alldeles bedååååårande… kom närmare med näsan så jag får smaka

Hon är såååå söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#7 Adria tackar, men hälsar att hon redan vet det, inget fel på självförtroendet här inte! ;)

#8: Är man så söt så har man självklart hört det tillräckligt ofta för att veta att det är sant :-)
Precis som det ska vara. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gud vilken sötnos. :)

Nämen sötis-tjejen. Hon kan få komma hit och knapra näsa när hon vill.
Föds min bebis snart???

Knip till imorogn söttjejen=) Det finns ingen bättre födelsedeag än elfte maj=)
#5 men gudars! det är ju en spermie!!! *ASG* hur sött som ju! var fick du tag på de två då?
Sötnöt har stor mage ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#14 Vad var den andra för ngt då? ;) av lekdjuren alltså.. hehe..
Sötnöt! Den där magen har verkligen växt sedan i torsdags!
Paulina
#12 Hahahaha den största elelr?
#14 hehehe på www.coolstuff.se "gian microbes"
#15 det är ett ägg och en spermie :P
#16 ja det är sanslöst… känner tydligt flera foster, och en himla massa sparkar :)
# Yuppsie ;)

#17 Jag visste inte att det var därifrån du hittat dom. ;) Jag fick själv den körtelfeber i födelsedagspresent av min syster då hon tyckte den var häftig, men jag tror inte de hade varken ägget eller spermien då för då är jag rätt säker på att hon tagit någon av dom. :P

Sån söt mage man kan ha =)

Så mysig mage!!!
Jag sitter här och förvånas över att flera damer verkar ha valt just denna helgen till att pressa ut sina bebisar. Snacka om att det kommer att bli många härliga valptrådar att följa framöver =))
Lycka till Adria!!!
#21 har du kikat i danmark? Det fullkomligt vimlar utav valpkullar som föddes/föds idag.. och kullar som är satta till samma datum som adria :)
Åhh så underbara bilder :)
Denna tråden har ja missat totalt JISSES vilken mage hon hade!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#24 haha hur kunde du göra det? :P ja.. den var nog inte så dålig nu när jag tänker efter.. särskilt när man tittar ner i boet, och ser den samlade storleken på valparna :s