Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 128 ggr
Missy
0

Å nu har jag äntligen

Å nu har jag äntligen varit duktig och uppdaterat viktiga uppgifterna om Missy och Chibby. Hade i och för sig inte ändrats specielt mycket men kändes ändå som det var för länge sen med missys vart fall. Brukar uppdatera varje år men nu hade det gått lite längre med missys, Chibbys var ju relativt ny då vi inte haft henne så länge men tyckte det var lika bra att uppdatera hennes oxå när jag ändå gjorde missys dessutom var hon ju valp sist jag tog uppgifterna. Missys puls hade ändrats något men annars var det i princip samma, just pulsen påverkas av så mycket oxå ju..Missygumlan är så duktig och vet precis vad som gäller men Chibby är inte lika exemplarisk då det gäller ta tempen och ta pulsen men rensa öronen gillar hon konstigt nog..

elinn
0

Kanske en dum fråga men undrar hur du gör när du tar pulsen på illrarna? =)

Missy
0

Absolut ingen dum fraga. Jag gor som jag gor med Missy, hunden, alltsa tar pulsen under en minut pa insidan av benet, laret. Tillaggas ska att det ar betydligt svarare pa Chibby an pa Missy. Jag lyssnar aven pa hjartat med stetoskop. Mitt tangentbord ar inte installerat pa svenska for tillfallet darav kontiga bokstaverna..