Lite hjälp!
Jag har en hona som fick en p-spruta i slutet av mars. Hon vart lugnare när hon slutat löpa, men nu har hon blivit väldigt intensiv igen. Kan det vara så att hon vart skendräktig o tror att vi är hennes valpar?. Hon sover inte alls på dagen utan ligger helst i knät o bara pussas, helst händerna o i öronen. Hon biter även tag i fingrarna o vill ha med sig dem under soffan. Vet ngn hur länge det brukar pågå?
Tacksam för hjälp!
i ca 42 dagar efter sprutan är de skendräktiga, sen kommer den roliga biten.. de får "valpar"…. som de sedan ska passa i allt från nån vecka till många veckor… ibland väljer de en illerkompis elelr leksak.. ibland husse elelr matte :s
Nurket her i huset ble innbilt og slepte rundt på ildern min Skippy i nesten to måneder. Hun tok ikke hodet vekk fra nakken til Skippy uansett hva Skippy gjorde. Når hun ikke ville bli med Nurket, klukket Nurket intenst, og dro henne med seg dit hun ville ha henne.
Lykke til med din innbilte tispe, det kan bli litt slitsomt om hun har adoptert deg som valpen sin :)
Ja, vi får se hur länge det håller på… För en stund sedan försökte hon släpa iväg min dotter i örat…