Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 495 ggr
nich
0

vad har duuu????

Personligt aktivitetsindex

Personligt aktivitetsindex är ett mått på hur aktiv en medlem på iFokus är. Du får poäng när du skriver inlägg, kommentarer, gästboksinlägg, artiklar, blogginlägg, kommentarer till blogginlägg samt när du lägger in bilder i ditt fotalbum.

Olika poängnivåer har olika namn. Glas är första nivån. Vid viss tids inaktivitet minskar poängen.

Vid inlägg och kommentarer, under avataren, visas en liten ikon som säger vilken nivå en medlem har uppnått. För man musen över den står det exempelvis "Glas". Tanken med det är att du ska se hur aktiva andra medlemmar är.

De olika stenarna för personligt aktivitetsindex är:

• Glas
  • Kristall (100 poäng)
  • Ametist (500 poäng)
  • Akvamarin (2500 poäng)
  • Opal (5000 poäng)
  • Topas (10000 poäng)
  • Smaragd (30000 poäng)
  • Safir (50000 poäng)
  • Rubin (100000 poäng)
  • Diamant (250000 poäng)
Goseiller
0

Jag har 775 poäng och stenen är Ametist. Se mig själv som normalt aktiv.

Faxlin
0

Jag har 9356 och stenen är Opal. Ser det inte som så konstigt då jag är Sajtvärd på flera sajter och Medarbetare på några med. Även fast jag har minskat min aktivitet väsentligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Just nu har jag 3713 och akvamarin.

Inte konstigt då jag precis startat upp en sajt och skrivit många artiklar.

Sara

LinaN
0

Jag har legat på 4991 hela förmiddagen trots jag skriver, men så hoppar jag mellan flera olika sajter ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Goseiller
0

Hhaha jag är bara aktiv på denna sajten, men brukar vara inne och läsa på en del andra Skrattande

Aviendha
0

6223. Tappade tusen poäng eller mer under lovet, men å andra sidan så får de visa vad de vill för min del, jag blir ju knappast mer respekterad eller tagen på större allvar om jag har en "finare" sten ;)

fridaas
0

Jag har kristall och 221poäng

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

ferretgirl
0

Jag har ametist, och har 1095 poäng

NinaogRaKKerUngene
0

Jeg har 542 poeng og ametist. Er kun på denne siden jeg da, og har ikke fått i gang noen bildealbum eller lignende. En helt vanlig bruker med andre ord.

nich
0

oj okiii

[LiisaDagger]
0

Just nu har jag 739 poäng och är ametist. Jag skriver en del inlägg och startar trådar då och då. Jag är väl normalt aktiv antar jag…

nich
0

aa jag tror de oxå men jag har typ "glömt bort" den hära sidan på jag har typ 448 tror jag

Marleneojol
0

Jag har glas men registrerade mig igår =)

MiniSku-
0

Hehe oj jag trodde jag nördade denhär sidan-alltså satt väldigt mycke men jag har bara 262… Haha

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

ferretgirl
0

Har just nu ametist (1452) så jag har 1048 poäng kvar till aquamarin tror jag det var där man ska ha en totalpoäng på 2500 om jag minns rätt.

UlrikaD
0

Jag skriver inte så mycket längre, men jag har 3744p